9 Ocak 2015 Cuma

Yeni yıla nasıl girersen öyle olur derler ya öyle mi ki sizce ?

Yeni yıla nasıl girersen öyle olur derler ya öyle mi ki sizce ?

Çok güzel insanlarla çok güzel girdik ama biz girdik mi giremedik mi anlamadık ..

Biz saymaya başladık 10 9 8 .. diye girmişiz bile sesleri yükseldi  sonra yok ya girmemişiz başka kanal açalım derken girmişiz bile..:)) Böyle 10 9 8 diye saya saya geceyi tamamladık artık bir  espriye dönüştü..Baştaki sorumun sebebi de  yeni yılla birlikte benim çalışan anne olmam ücretsiz izin biter ve anneler de çalışır moduna girmem...Ama işe başlamamda bir tuhaf oldu başladım mı başlamadım mı arasında kaldım...O an aklıma yeni yıla girmemiz giremememiz geldi... :))

Önce işe gittim önceden vermem gereken evrak varmış bana kimse söylemediği ve benimde aklıma gelmediği için aksaklık oldu sonra gün içinde halledeceğiz denildi akşama kadar boşa Yücesiz kaldım..Sonraki gün gelme biz sana haber verelim öyle gel dediler.."İşe başladım mı şimdi"

Haber geldi o da ne tayinim çıkmış .. Zaten yücesiz günler iş hayatı bir de yeni iş yeni ortam biraz ürktüm açıkçası..:(( "Can sıkıcı şeyler mi olacak yoksa ya da yeni başlangıç iyi midir "

Sonra tam veda ve imzalamam gereken evraklar için müdürün odasına gittim bu arada müdür yeni ben yokken geldi tanımıyorum..Oda şaşırmaz mı tayin olduğuma ben onaylamamıştım nasıl olur dedi bi iki yerle konuştu kaç gündür süren iş bir  dakikada değişiverdi..Ve ben eski birimimde eski arkadaşlarımla başladım işe..Ama ben yeni müdürümle tanışıp veda edeyim diye girmesem odasına  öbür birime gitsem direk ki evraklar öbür birime gitmiş imzalasam hiç bir şey yapılamayacaktı .."Şanslı mıyım ne"


İşin özü sizce 2015 girişi gibi olsa iyi mi kötümü  sanki kötü gibi ilk bakışta düşünsenize bütün yıl oldu  mu olmadı mılarla geçse ama yeni yıla güzel özel insanlarla girişimiz ve yeni yıla giremememizi bile espriye dönüştürmemiz düşünülünce eğlenceli bir yıl olabilir birde iş yerindeki şansım düşünülünce de şanslı bir yılı kim istemez ..Öyle ise ne yapıyoruz iyi düşünüp iyi şeyler diliyoruz ..şanslı eğlenceli sevdiklerimizle gönlümüzce bir yıl geçiriyoruz...

2 yorum: