15 Ocak 2015 Perşembe

Sahi siz ne yaptınız işe başlayıp kuzunuzu bıraktığınızda.. :((

Çalışan anneyim ben :(( bir buçuk hafta oldu henüz öğlenleri de gidebiliyorum ama kuzumu çooook özlüyorum...Bak şu an gözlerim doldu :(( ama ben şanslı anneyim aynı zamanda çünkü evladım emin ellerde ..babaannesi yengesi bakıyor oğluma kalabalık aksiyonlu bir ortamda kuzum..Sosyal olacak Yücem..Ama bir sorun var öğleleyin de akşam da gittiğimde resmen tınmıyo :(( yaa ama bu haksızlık ben onun annesiyim..ben beyfendiye süt vereyim diye koştur koştur gidiyorum beyfendi  bir zahmet emiyor yoksa bırakacak mı zaten meme badımlısı olmadı hiç benim zorumla emiyor...Önce küsdü diyodum yok yok bu resemen gayet keyifli kucağıma gelmek istemiyor serap annesine gidiyor yengemiz kendileri o kadar iyi bakıyor ki çocuk ona gitcem diye ağlıyor...napıyosunuz siz oğluma ne veriyorsunuz :) İşte böyle bu öğlen gittiğimde diğer günlere nazaran daha az emdi benimde canım sıkıldı....blogumda paylaşmak istedim...


Fotoğraftaki gibi çıksa ya bazen ceee desek iki öpsem sıkıştırsam..burun burun yapsak gözlerimizi kırpıştırsak..şarkı söylesek oda hemen dans etmeye başlasa..

Sahi siz ne yaptınız işe başlayıp kuzunuzu bıraktığınızda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder