8 Nisan 2012 Pazar

egeme kapı susu




Mutlu olmak için bir sürü neden var..Ege ege ege ege ege ege.. Kendi çapımda bir şeyler yaptım teyzesinin birtanesine.. Biraz gazete kağıdını sardım sarmaladım çelenk halini verdim.. Sonra koli bandıyla çelengi sardım sarmaladım ki daha düzgün bir şekil alsın diye.. 1 yumak sakallı ipi çelenge doladım doladım doladım :))  son olarak elinizde ne varsa süslemece..Ben uğur böceği,nazar boncuğu ve küçük bebek biblosu kullandım. Biraz az oldu süslemece ama bir şeyler çıktı ortaya...

19 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel olmuş...benimde bir kapı süsü denemem var bir göz gezdir istersen.Seni izlemeye alıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim daha önce tüllerle kurdelalarla yapmıştım evime yeniyıl için..bu seferki yegenim ege içindi..seninkine de baktım çok şirin..sevgiler..

      Sil
  2. Merhabalar,
    Eline emeğine sağlık canım.Çok güzel olmuş.
    Ege'nin odasını iyi günlerde süslesin,güle güle kullansın:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Tekrar merhabalar,
    Şu kelime doğrulamayı kaldırırsan,Hem senin için hem yorum yazanlar için iyi olur canım.
    Öyle anlaşılmaz okunmaz harfler geliyor ki kişiler yorum yazmaktan vazgeçiyor.
    Eğer yapamazsan,nasıl yapıldığını yazarım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler canım.İnşallah iyi günler egemin olur:)) kelime doğrulamayı da kaldırdım teşekkürler:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. cok cıcı olmus gule gule kullansınlar egenın evınde :)
    fıgen aynı sana benzıyor bu yakısıklı oglan masallah allah nazardan saklasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin şeker nazarlanmasın egem çok tatlı her gün büyüyor valla..isteyen herkese versin allah..banada:))

      Sil
  6. çok güzel yaratıcı bir fikir:) hem de ne kadar da pratik sevdim:)

    YanıtlaSil
  7. Hem rengi hemde süslemeleri çok şeker olmuş :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman gülücük göndderiyor..teşekkürler begenmenize sevindim...

      Sil
  8. Ne güzel olmuş...
    Egeciğede maşallah demeden geçmek istemedim...
    Allah nazarlardan sakınsın...

    YanıtlaSil
  9. canım bloğunu yeni keşfettim seni izlemeye aldım banada beklerim ayrıca kapı süsünede bayıldım çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..hoşgeldin bloguma..güzel blogunu keşfetme takip etme şansını verdiğin için de teşekkür ederim..sevgiler..

      Sil
  10. cok guzellllllllllllll
    Bu arada blogunu yeni keşfettim, takipteyim :) benımkıne de beklerım :) Sevgiler..

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..hoş geldin..bende geliyorum..:))

      Sil
  11. cok guzel olmus ellerınıze saglıkkk

    bu arada blogumda 3 kısıye ıstedıklerı ayakkabıyı hedıye edıyorum :) cekılısıme beklerım :) sevgıler :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil