2 Nisan 2012 Pazartesi

orkidelendim :))





Ne zamandır saksı çiçeği istiyordum evime...Terfi sınavıma girdim terfilendim :)) ve sonrada orkidelendim:)) Canım aşkım göndermiş saolsun..Evime de çoook yakıştı...Hep imrenirim çiçek yetiştirenlere  umarım ben de başarılı olurum..Evimin sabah güneşini alan en güzel köşesine koydum..Sevgili gizemin gizemlidnya yönlendirdiği gibi şeffaf saksıya da aldım çakıllarımı da dizdim ohhh tam süper oldu..Nazar boncuğunu da unutmadım tabii...Orkide hakkında tavsiyelerinizi ya da şöyle öğleden sonra güneşi yeterli olan bakımı kolay çiçek tavsiyelerinizi paylaşırsanız sevinirim..Mesela fesleğen,nane yetiştirmek istiyorum mutfağımda ..Çiçeği burnunda çiçek severden fikirlerinizi esirgemeyin lütfen :)) Uzun bir aradan sonra hoş geldim bloguma :))

10 yorum:

  1. çok şık dutuyo, evine de çok yakışmış gibi (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öle ..çok şirin oldu valla..kapıdan girer girmez onu görüyorum çok mutlu oluyorum:))

      Sil
  2. Orkidelerin güzelliği büyülüyor beni. Eğer mutfağınız güneş alıyorsa dediklerinizi yetiştirirsiniz. Birde Sardunya en kolay yetişen ve çok sevdiğim bir çiçek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeller..ödüm kopuyor soldurcam diye..Teşekkürler sardunya fikri için..SEVGİLER..

      Sil
  3. Maşallah size...
    Tebrik ederim terfini ve çiçeğini.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. sefa icinde seyret bu guzelligiiiiiii
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler...o günden güne güzelleştikçe çok mutlu oluyorum..hoş geldin bloguma..bende seni izlemeye aldım...sevgiler..

      Sil
  5. merhaba bende artık burdayım :)benim blogada beklerim.saygılar.
    nulkam.blogspot.com

    YanıtlaSil