6 Şubat 2012 Pazartesi

Fırında Beşamel Soslu Brokoli ve Havuç..




Beşamel soslu yemekleri çok seviyorum...Brokoli ve havucu da..

MALZEMELER

1 kilo kadar brokoli
4-5 adet havuç
2 su bardağı süt
3 yemek kaşığı un
rendelenmiş kaşar
tuz
karabiber
kırmızı pul biber
ter yağ

HAZIRLANIŞI

Brokoli ve havuçlarımızı haşlayalım ve büyük bir fırın kabında (ben borcam kullandım) hazır halde bekletelim. Brokoliler ve havuçlar rengarenk bizi beklerken sosumuzu hazırlayalım :))Tenceremize tereyağını alalım ve unumuzu ilave edip  kavuralım..Sütü ve baharatları da ekleyip pişirelim.Sosumuz pişirdikten sonra brokoli ve havuçların üzerine dökelim.Son olarak da üzerine  rendelenmiş kaşar peyniri serperek 200° fırında kaşarlar  kızarana kadar pişirin.

11 yorum:

  1. MMMMMMMMM
    NEFİS
    ELLERİNE SAĞLIK
    CANIM
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tarifi bende cok severim. Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..hem sağlık hem lezzet bir arada...

      Sil
  3. Canim bu yemegi bende cok yaparim...
    Blogunu takibe aldim cok hosuma gitti

    Sende buyur gel istersen, henüz yeniyim (sende hosgeldin)

    YanıtlaSil
  4. ellerıne sağlık canım harıka bır fırın yemegı olmus sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler zeymuran bende çok begendim..bu işlerde yeniyim ilk defa yaptım görüntüsüyle tadıyala çok begendim :)) acemi olunca ve tutturunca insan çok mutlu oluyor...sevgiler...

      Sil
  5. bende sık yaparım hatta yayınlanmak için sırada bekliyor:)
    çok severim ellerine sağlık,iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  6. Sevilmezmi hic hafif ve guzel bir yemek..Saglikli oldugunu dusununce de daha bir lezzetli oluyor sanki..tesekkurler yorumun icin sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  7. deneyelim bakalim ))

    YanıtlaSil