14 Şubat 2012 Salı

Evde Yoga ve Kahve Keyfi....Ve sevgilliler günü....



Dokuz ay önce (evliliğimin 4.ayında) Genel Müdürlüğümüzün İstanbul’a taşınması nedeniyle birim değişikli yaptım. Birçok konuda iyi geldi bu değişiklik bana.İşim evime yakınlaştı, iş ortamım daha güzel,yaptığım iş değişti (insan uzun süre aynı şeyleri yapmaktan sıkılıyor) ve her şeyden önemlisi yoga ile tanışma fırsatım oldu…..mutluyum yani….Bankamız emeklilerinden,dünya tatlısı bir bayan,ufak tefek şirince biri,güleryüzlü,olumlu, iyi niyetli,verici bildiklerini paylaşmaktan hiç rahatsız olmuyor ve her şeyden önemlisi hiç sıkılmadan haftada iki  gününü bize ayırıyor.Çoooook teşekkürler Belgin  hanım…… Yogadan iyi bir şey yapmanın mutluluğuyla çıkıyorum ..Hareket ediyor,rahatlıyor,dinleniyorum...Bazen bir kaç saniye içim geçiyor..Ama sanırsın 1 saat uyudum..Süper değil mi…Ve sevgili yoga hocamın önerdiği bir kitap…Sevgililer gününde bundan iyi hediye olmaz  diye düşünüyorum…Teşekkürler koca…Bir Türk kahvesi ile teşekkür etmeliyim diye düşündüm…Evde yoga ve kahve keyfi……JJJ

SENİ SEVİYORUM KOCACIM…

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. canım keşke birlikte yogalansak...eminim seninde hoşuna gider ama istanbulda yoga merkezi varmış kesinlikle uğramalısın ..mütiş bir rahatlık...

      Sil
  2. İNAN BEN DE GECEN GÜN YAPTIM YOGA VE TÜRK KAHVE AYNI KEYİF BENDE DE VARDI.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum yazını ..kendim için yaptığım en güzel şeylerden biri..bugün öğle arası yogam vardı ..terfi sınaından döndüm ..4 günlü uzun bir maraton..istanbul'un altını üstüne getireyim derken biraz kendimi yormuşum tabi sınavın verdiği gerginlikte var..öğle arası süper oldu..herkesin mutlaka yogalanması lazım :))

      Sil