9 Mart 2016 Çarşamba

Yücemin 2. Yaş Günü..Dinozor Temalı Parti..




Gecikmiş hem de çoook gecikmiş oğluşumun 2. yaş günü partisi paylaşımı ..


Oğluşuma dinozor temalı yaş günü yaptım..12.12.2016 da:)) Sesli gülüyorum ne kadar zaman olmuş..Ama resimleri toplayamadım bir türlü napalım..Neyse öncelikle tema belirlendi..Nasıl mı ? Pintereste dinozor kuyruğunu görünce vuruldum sonra fikrim geldi :) evet temamız dinozorlu olmalı didim..

Önce küçük bir deneme yaptım kuyruk için zira zor ise tüm çocuklara yapamazdım..Nitekim zor değilmiş ..Keçeler alındı kuyruklar yapıldı.. Liseden kızlarla yaptığımız güne sıkıştırdık bebelerin doğum günlerini bu sene..Bence süper oldu..Bol çocuklu doğum günü..Hepsi heyecanla sırasını bekledi..


Küçük dinozor magnetleri ve kaynana dili aldım hediye olarak küçük misafirlerimize..Dinozorlu tabak ve bardak..Turuncu çatal bıçak..Kırmızı peçeteler..Ve yeşil tek kullanımlık masa örtüsü aldım internetten..Ve kurtarıcım keyfekedersaatlerden dinozor temalı banner, peçetelik, pipetlik indirdim kırtasiyede de bastırdım a4 ün bir kalınına.. Balonlar olmazsa olmazlarımız zaten .. Ve dekor olarak oğluşun dinosu tabi ki de..Oğluşun dinozorlu kıyafetini de ihmal etmedim ..


Çocuklar içeri girer girmez kuyrukları görünce mest oldular zaten ..hepsinde kuyruk takma telaşı bir de yücemin kuyruğunun etrafında dönmesi de çabasıydı.



Biraz olsun mutlu ettiysem minikleri ne mutlu bana..Aaa dinozorlu made by figen pasta tabi ki de hemde iki tane..


Zira parti akşamda büyüklerle devam etti..babaanneler anneanneler filan..Pasta tırtıklama operasyonu..


Noel baba uğramış olmalı doğum gününde :))



Kuzen candır...Dinozor dansı :))



Doğum günü sonrası yorgunluk kahvesi..














7 yorum:

  1. Mutlu yıllar :) Pastaları gerçekten sen mi yaptın, büyük yetenek!!!! Eline sağlık, çok güzel olmuş gerçekten de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben yaptım :)) biraz meraklıyım ve yolun başındayım..Teşekkür ederim güzel dileklerin için..

      Sil
  2. Nice mutlu yaşlara,iyi günler görsün tüm anne kuzuları... (Blogunuzu takip etmek istedim ama(takibe al) linkini göremedim ben :/ ben mi göremedim yok mu ki??)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel dileklerin için..hoş geldiniz bloguma..Beni İzle Anacığım :))) e-mailini gir submite tıkla :)))) diye bir kısım var sağ köşede daha belirgin yapayım çok soruluyor bu soru..teşekkürler sevgiler..

      Sil
    2. Tamam hallettim :) O e-posta aboneliği gibi algılanıyor evet :))

      Sil