25 Mart 2016 Cuma

Deliha..


Bu sefer de film tavsiye edeceğim..Bu aralar gülmeye o kadar ihtiyacımız var ki..Süper komik değil ama insanı biraz olsun rahatlatan cinsten..Belki de çoğunuz izlemişsinizdir..Ben yeni tanıştım Deliha ile :) Tavsiye edilir..





Çok hasta olarak eve geldim Oğluş da babaannesiyle gezmelere gitti..Bende eve gelip bir güzel dinlendim..iyi geldi..Sonra kociş geldi yemek yedik..Bana çay filan hazırladı saolsun..Sonra Birbiirmize boş boş bakarken bulduk kendimizi..Dedik ki Yüceden önce ne yapıyorduk biz..Bi an boşluğa düştük..Sonra tv de Deliha filmi vardı aa izleyelim..Birlikte omuz omuza yan yana hatta el ele :) inanılır gibi değil :) komedi izledik güldük...İyi geldi valla özlemişim..Eksik olanı farkettim kendimde ..Baş başa bir şey yapamamak..Yada yapmamak..Sahi ne yapıyorduk Yüceden önce biz ev  ne kadar da sessizdi..Evimin neşesi gözümün nuru kuzum benim iyi ki var..Ama arada bir böylede yapmak lazım.. :))

3 yorum:

  1. Klasik anne baba sendromu "çocuk yokken napıyoduk biz yaaa" ama tespitinde çok iyi arda karıkoca başbaşa birşeyler yapmak ruhumuza çok iyi geliyor. Filmi ben beğenmedim ama bence sen eşinle el ele göz göze izlediğin için öyle hissetmişsindir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet süper komik değildi ama iyi geldi..dediğin gibi belkide ortamın ambiyansından pek bi beğenmişimdir :) ruhumuza iyi gelenler hep bizimle olması dileğiyle sevgiler..

      Sil
  2. Bu filmi sevmiştim

    YanıtlaSil