11 Mart 2016 Cuma

İzmir Gezisi..

Bankadan arkadaşlarla güzel bir hafta sonu ..Güzel mi hayır hayır harika ....Sanki bir hafta tatil yapmış hissi verdi o derece yani.. Ummalı çalışmalar yapıldı İzmir de ne yenir nereye gidilir falan filan..Ama doğaçlama takıldık biraz..İlk gün uçaktan iner inmez araç kiraladık.. İzmiri bilen yaşamışlığı olan arkadaşımız saolsun gezdirdi bizi arabayla..4 bayan aaa bir dakika bir de Osman :) arkadaşlardan biri fazlasıyla hamile de :))))

Düştük yollara..Otele uğramadan Urla bizi bekler dedik ve o merak ettiğim şirin kasabayı biraz olsun görmüş oldum..İnşallah bir gün denizine de girmek nasip olur :)) Sahil kenarında Yakamoz diye bir kafede oturduk..Henüz sabah saatleri olduğundan biraz atıştırdık..İzmirlilerin kahvaltı için tercih ettiği şirin bir cafe..Deniz ışıl ışıldı resmen gel atla diyordu..Ayaklarımızı soktuk bizde .Zaten İzmir planında hedeflerden biri ayakları denize sokmak vardı nitekim başardık..

Sonra ikinci durak ılıca oldu kumru yemeliydik zira Osman çok acıkmıştı..Kumrucu Erol da yedik kumruları ..Yine deniz kenarında bir tatil beldesi..Urla kadar cazibesi yok gibi geldi ama yazın görmek lazım tabi bir de..

**Kumru sırası bekleyen köpüş :)))

Sonra Alaçatı ..Şirin evleri sokakları ile ünlü yelken sporları ile bilinen Alaçatı ..Süperdi..Eminim sezonda görsem aşık olurdum..Sezonda evlerin bakımını yaptıkları için daha güzeldir bence..Kahve keyfimizde Alaçatı da oldu..Bol bol öz çekimi de ihmal etmedik tabi..

Sonra otele gittik yerleştik sonra da akşam yemeği için Kordonda bir yerlere baktık..Veli Usta Balık Pişiricisi'ne karar verdik..Meşhurmuş..Balık gayet başarılıydı ama mezeler kötüydü bence ..Mekanlar yan yana olduğundan  çok gürültü vardı..Levent Marinadaki mekanlara gidilebilirdi bence..Araştırmalarımızda not aldığımız yerler Sipari, Levent Marina ,Potiri..Daha nezih olabilir diye düşünüyorum..

**İzmirin köpeği bile keyifçi :))

Sonrasında güya Kıbrıs Şehitleri Caddesi ,Gazi Kadınlarda filan takılacaktık ama ..Hiçbirimizde güç kalmamış olma ki kimse teklif dahi etmedi..Güzel bir uyku çektik ve otelde deniz manzaralı kahvaltımızı yaptık..Otelimiz Ege Palas dı ama kahvaltı konusunda benden çok puan alamadı..

Hem kahvaltı salonu çok küçük hemde özensiz az çeşitli bir kahvaltıydı..Sonrasında meşhur Kızlar ağası hanına gidip kumda kahve içelim dedik..Dedik ama han kapalı İzmirliler sanırım İtalyan Tüm süper marketler kapalı .. Migros ,Şok gördüğüm kapalı marketlerden hem de konakta merkezi bir yerde..Handa kapalı..Zaten bir tuhaftı çok hoşumuza gitmedi..Sonradan aldığımız bilgiye göre de eski havası yokmuş bozulmuş zaten..Kordonda sahilde yürüdük vapura bindik ..Denizi kokladık..Oh misss..

**vapur bekleyen kediciği koymasam olmazdı :))

Sonra İzmir'in AVM si Konak Pier de %100 diye bir kafede denize sıfır öğle yemeğimizi yedik..Pizzası harikaydı bence..%100 pizza enginarlı :))

Mekanda süper...Böyle AVM mi olur ya..Denize sıfır bence kesinlikle gidilmeli..

Dönerken gördüğüm güzellik :)) Etrafı keşke bakımlı güzel olsaydı İzmirlilere yakıştıramadım :(((