20 Ocak 2013 Pazar

Umut Işığım...

Sevdim... :))

Özetle; " Pat’in iyimserliğe dair bir teorisi var: Hayatının, yapımcılığını Tanrının üstlendiği bir film olduğuna inanıyor." kesinlikle :)) herkese kendi fiminde umut ışığını kaybetmemesi dileğimle....Yükselin.. :))

Açıkçası çok fikrim olarak seçmedim bu filmi ne oyuncuları için ne de tavsiye...Kuzenimle buluşacaktık ve sinemaya gidesimiz geldi...Filmlere baktım tıpkı tv dekilere bakmam gibi :)) dram olmamalı, kırdılı vurdulu da olmamalı komedi ya da romantik olmalıydı... Bir Cem Yılmaz'ın filmi vardı ona eşimle gideceğimden elendi, bir de Umut Işığım ilgimi çekti.. Ne kadar anlıyorum dimi sinemadan :)) .. Dram, komedi olsa da komedi kelimesi yeterli geldi başta zoraki, geldik izleyelim modundaydık bunun nedeni biraz sinemanın ses sistemi ve filmin alt yazılarının fazla hızlı olması oldu...Ama film bittiğinde güzel bir şey yapmanın hazzını aldım...Ve tavsiye tabi ki de ediyorum...

Filmi izledikten sonra, Oscar ödüllerinde en iyi film, en iyi erkek oyuncu (Bradley Cooper), en iyi kadın oyuncu (Jennifer Lawrence), en iyi yardımcı kadın oyuncu (Jacki Weaver), en iyi yardımcı erkek oyuncu (Robert De Niro), en iyi yönetmen (David O. Russell), en iyi uyarlama senaryo (David O. Russell) ve en iyi kurgu olmak üzere toplamda 8 dalda, BAFTA ödüllerinde ise en iyi uyarlama senaryo (David O. Russell), en iyi erkek oyuncu (Bradley Cooper), en iyi kadın oyuncu (Jennifer Lawrence) olmak üzere toplam 3 dalda aday olarak büyük ses getiren bir film olduğunu öğrendim..Ve de kitabı olduğunu alasım geldi ama filmi izledikten sonra okunur mu bilemedim fikri gelen el kaldırsın.... :))

NOT: Sevgili Şule'ye teşekkür ederim bloguma resim yükleme derdime derman olduğu için...Saolasın arkadaşım umut ışığın eksik olmasın.. :))

5 yorum:

  1. filmden sonra kitap ıııh :( hiç tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  2. bradley cooper ın bütün filmlerini öyle çok sevıyorum kı :) limitless diye turkceye limit yok diye çevrilmiş eski bir filmi var dvd de bulursanız bence coşkunla evde izlemelisiniz :) tavsıye için teşekkürler şekercim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım bulabilecekmiyiz..bulursak izleyelim teşekkürler şeker..

      Sil
  3. Son zamanlarda izleyip beğendiğim filmlerin en güzeli diyebilirim. :) Bende beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle güzeldi..romantik ve mutlu sonla biten filmleri seviyorum :))

      Sil