16 Ocak 2013 Çarşamba

TATİLİ KİM SEVMEZ :))


Tatili kim sevmez….Bir sessizlik oldu sanki…Tatil için çalışıyoruz dediğinizi duyar gibiyim….Evet tatildeyim….ÇOOOOK çalışmanın, EMEĞİN karşılığını almanın hazzıyla dolu bir tatil benimkisi her zaman ve de herkese nasip olmayacak bir şey …Sevgili müdiremizden kaptık birer hafta tatili J ama bununla kalmayıp tatili evde geçirmemize içleri el vermedi büyüklerimizin.. (Tamamen duygusal JJJ)..Ben de aldım kocayı kışa yaraşır termal tatili yaptım…
SU sen ne güzel bir nimetsin … Hem yorup hemde tüm yorgunluğunu, stresini alır insanın hele de sıcacıksa J değmeyin keyfime J Allahım herkese nasip etsin böyle nimetlerden yararlanmayı.. Saunalar, buharlar, masajlar, sıcacık sular lar lar lar…. Kısacası şifa dolu...
Niyetim otelden de bahsetmekti ama  otel acilen restore edilmesi gereken ve buna mümkünse havluları ile başlaması gereken bir oteldi demekle yetinmek istiyorum :((  onun dışında termal olma özelliği gayet yeterliydi en azından biz tadını çıkardık ve gıcır gıcır evimize ulaştık JJJ
Bu güzel  tatilde emeği geçen ekip arkadaşlarıma, kendime, müdireme diğer büyüklerime ve her şeyden önemlisi her şeyi anlamlı kılan Coşkunuma teşekkürler…

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. saol tatlım uzun bir marotandan sonra iyi ggeldi ama pazartesiye az kaldı :( ne çabuk bitiyo ..sevgiler...

      Sil