17 Ocak 2013 Perşembe

Yılbaşı sofrası ve meyve salatası....


Kırmızı Olsun Beş Lira Fazla Olsun.... 





Kırmızı olsun beş lira fazla olsun deyip 2013' e böyle kırmızı girdim canlı canlı yani :)) Anca yayınlayabildim meyve salatamı...Aslında muhalebili meyve salatası ama muhallebi az gelince resimden pek anlaşılmadı...Muhallebi kısmı  isteğe bağlı tabi istenirse sadece meyve salatasın yapıp küçük kuplarda da servis edilebilir..




MALZEMELER

1 litre süt
2 fincan un
2 fincan şeker
1 paket vanilya
125 gr margarin
çilekli jöle
isteğe bağlı meyve




HAZIRLANIŞI

Öncelikle margarin tencereye alınıp eritilip un ilave edilerek unun kokusu gidene kadar kavrulur. Süt, şeker ve vanilya eklenerek kaynayana kadar karıştırılıp pişirilir. Hazırlanan muhallebi dikdörtgen bir kaba dökülür ve üzerine doğranmış meyveler serpilir. Üzerinde yazan tarife göre jöle hazırlanıp meyvelerin üzerine dökülür, buzdolabına koyulur ve soğuk servis edilir...

Not: Ben jöleyi üzerinden yazandan farklı olarak yarısı kaynamış su yarısı soguk su ile hazırladım ve jölenin ılımasını beklemek zorunda kalmadım... :)) görümce tavsiyesi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder