2 Ocak 2013 Çarşamba

Veee 2013.....Hoşgeldin..


                      

Ve 2012 yılını da geride bıraktık..   Bazı aksilikler olsa da sanırım dileklerim kabul oldu... Geriye dönüp bakıyorum da huzur, Coşkun her daim yanımda oldu... İnsanın gözün açık gider yapmazsam dediği ama hayal gibi gelen, yapacağına kendi bile inanmadığı ve sana hayat veren biri için o şeyi yapma mutluluğunu yaşadım... Hep Coşkunlu ve coşkuluydum...Teyze oldum  EGE bebek canımın taaa içi geldi...Hoşgeldi...Sonra daha önce hiç bahsetmedim ama kısa da olsa :(( anne olma mutluluğunu yaşadım..  Ve sanırım bizimki kardeşini almaya gitti ya da 2012 yi sevmedi :)) Hayırlısı yine gelir , öyle bir gelir ki bebegim tam zamanında gelir Allahın izniyle.... Mutluydum huzurluydum aşıktım kısacası.. Sonrunlar aksilikler olmadı mı olmamı hiç... Hem de çok acı hemde bıçak gibim kesikin... Ama bu can sıkıcılar aile olmanın ve iyi bir aile olmanın iyi bir insan olmanın hazzını yaşatarak bir nebzede olsa içimize su serpti... Ve her şerde hayır vardır diyerek 2012 ye veda ettik..

Ve 2013 tatata  :)) HOŞGELDİN 2013 hoşgeldin yeni umutlar, yeni hikayeler, yeni anılar... Ve bu yıl pırıl pırıl bir yıl olmalı, pırıl pırıl olmalıyız, sevmeliyiz, coşmalıyız.. PIRILIN yılı olmalı pırılda kim derseniz yeni yegen şimdilik pırıl doğunca ne olur bilmem.. Ama pırıl pırıl olacağı kesin.. Her daim sponsorunum Pırıl :)) 

Ve benim blog 1 yaşında biraz daha ayakları yere basar olmalı acemi blogumun, biraz daha sık paylaşmalıyım, biraz daha fazla girmeliyim mutfağa artık :)) Büyümemizde yardımcı olan takipçilere çoook teşekkür ederim....

Herkese RENGAREK bir yıl olmasını diliyorum.. Çözebileceğimiz sorunlar için çözme gücüne ve cesaretine, ,çözemeyeceğimiz sorunlar için sabıra ve daha önemlisi bu ikisini ayırt etme gücüne sahip bir yıl olması dileğiyle...

SEVGİYLEKALIN...

2 yorum:

  1. ne guzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım...o senin güzelliğin...2013 senin ve ailen içinde gönlünce geçen bir yıl olsun....

      Sil