9 Haziran 2012 Cumartesi

Tavuklu Bademli Salata.....



Resimden çok anlaşılmasada kesinlikle denemelisiniz nefis bir tarif ...İş yerinde ara sıra yaptığımız yemecelerde :)) sevgili Gülüş hanımın yaptığı nefis tat tavuklu bademli salata....

MALZEMELER

1adet bütün tavuk
200 gr labne peynir
200 gr mayonez
1 su bardağı çiğ badem
su
tuz
karabiber
galeta unu

HAZIRLANIŞI

Öncelikle tavuklarımızı haşlayıp didikleyelim.Bademlerimizi ise üzerini geçecek kadar su ile bir taşım kaynatalım ve kabuklarını soyalım,üzerini süslemek için bir kısmını ayıralım ve  birazcık robottan geçirelim dişe gelecek şekilde parçalayalım...Ardından labne ve mayonezimizi karıştırıp çok az çırpalım...Didiklenmiş tavuk etine labneli mayonez karışımızı,bademleri ve baharatları ekleyip harmanlayalım...Karışımımızı ısıya dayanaklı bir kaba dökelim üzerini düzeltip galeta ununu kalınca serpelim üzerini bademle süsleyip 15-20 dk daha önce ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar pişirelim....

6 yorum:

  1. eline sağlık kuzum
    çok guzeldir eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldu valla şeker mutlaka dene çok kolay bir lezzet..çok öptüm...

      Sil
  2. Merhaba arkadasim,
    ellerine saglik olsun,degisik bir ogun olmus tarifin.

    Reçel kasesini nereden aldigimi sormusun,arkadasim ben yurtdisinda yasiyorum,reçel kasesini Blokker diye bir magazadan almistim.Turkiye'dede bulunur muhakkak :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ımm inceleyim internetten ...güzel yorumun için teşşekkürler..uzun süredir giremedim bloga yeni cevaplayabildimedim..sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Figencim merhaba..çok orjinal bir tarif olmuş..mutlaka deneyeceğim..Bademle tavuk çok yakışyor,sen birde labne eklemişsin..tadına doyulmaz olmuştur eminim..tanışmaya banada beklerim ..sevgilerimle nurşen..nurlumutfakta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. nurlu yorumun için teşekkür ederim...kesinlikle nefis bir tat..sevgiler...

    YanıtlaSil