11 Mayıs 2012 Cuma

Ali Nazik...


Ne zamandır Alinazik yapmak istiyordum oktay usta da gördüğüm değişik tarifi deneyim dedim .Değişik çünkü ben hep yoğurtlu bilirdim Ali beyleri :)) Ve Sonuç süper...

MALZEMELER

4 adet patlıcan
3 çorba kaşığı margarin
 2′şer kahve fincanı un ve süt
2 kahve fincanı rendelenmiş kaşar peyniri
 2 adet soğan
sarımsak
250 gram yağsız kıyma
Tuz
4′er adet domates ve sivri biber
HAZIRLANIŞI

Patlıcanları közleyelip kabuklarını soyalım ve ezelim. Tenceremize margarinimizi alıp eritelim. Ardından unu ilave edip kavururken yavaş yavaş sütümüzü ekleyelim. Un ve sütü iyice karıştırıp patlıcanları ,kaşar peynirini,sarımsağı ekleyip suyu çekilene kadar pişirelim. Ayrı bir kapta doğranmış soğanlarımızı kavurup kıymayı ilave edelim. Biraz soğan ve kıymamızı pişirdikten sonra doğranmış domates, sivri biber ve baharatlarımızı ekleyelim. Kıymalı karışım pişince servis tabağımıza önce patlıcanları sonra kıymalı harcı koyup servis yapalım.

9 yorum:

  1. OOHH NEFİS ELLERINE SAGLIK :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkkürler...yogurtlu yeriz ya hep bu değişik geldi yapıyım dedim ..güzel oldu...sevgiler..

      Sil
  2. olamaz senmı yaptınnnnnnnnnnnnnnnn harıkasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yaptım yaa.:)) teşekkür ederim güzel yorumun için..sevgiler..

      Sil
  3. süper görünüyor...
    ellerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benimde içime sindi...sevgiyle kal....

      Sil
  4. Harika görünüyor elinize sağlık...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil