20 Mart 2012 Salı

TEYZE OLMAK.."16 Şubat 2012"


O kadar güzel bir duygu ki sanki benim bebeğim,parçam,canım her bir şeyim işte .. o kadar seviyor , özlüyorum ki Egemi Coşkunum kıskanıyor:)) Ama ne yapabilirim ki çok tatlı. O küçük ağzı, elleri, ayakları yok mu hepsini çok seviyorum...Teşekkürler abla teşekkürler enişte müthiş bir iş çıkardınız..Ve umarım yüzü gibi hayatı,  kişiliği,  kaderi de pürüzsüz , güzel, masum  olur. (olacak kimin yeğeni:)) Seni seviyorum Ege...İyi ki geldin dünyama. Tek kusurun annemleri yaşlandırdın anneanne dede oldular sayende..ilk göz ağrıları Ege  bebek...  

4 yorum:

  1. masalah ınsalah saglık ve huzurla buuyuuurrr ve ınsallah ıstedıgınız zaman sııznde olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn...isitiyorum bakalım kısmet ne zamansa:)güzel dileklerin için teşekkürler..sevgiler...

      Sil
  2. Allahım her isteyene versin inşallah:) Ege bebeğe de sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür dilerim:) Çok sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ...en içten şekilde amin...sevgiler..

      Sil