8 Ocak 2015 Perşembe

1. Yaş Günümüz:))

Oğluşumun artık 1 yaşı var :)) 


Geçikmiş de olsa paylaşayım istedim..

Kocaman erkek oldu benim oğlum o kadar tatlı o kadar bal ki Allah isteyen herkese versin bu tadı..Oğlum canım kuzum büyüyorsun güzel günler seni beklesin Allahın her gününü güzel değerlendiren kuldan utanan Allah'tan korkan vatanına milletine anana babana hayırlı bir evlat ol annecim ..Mutlu ol nerede nasıl olursan ol mutlu ol..

Koca bir yıl ne kadarda çok geliyordu izine çıktığımda.Ama bitiverdi bir çırpıda..O kadar duygu dolu o kadar sevgi dolu heyecanlı yorucu şükür dolu bir yıl oldu ki..Ne çabuk bitti diyorum şimdi..Ama tam da istediğim gibi dolu dolu sen dolu geçti bir yılım Yücem canım oğlum..Annen işe gidecek sana mammamlar alacak :)) Genellikle sorulan sıkıldın mı işi özledin mi..Evet ben ev için yaratılmış biri değilim ev hanımı olsam kesin o kurs senin bu kurs benim diye koşturan bir tip olurdum...İşi de özledim diyemeyeceğim ama işsizde olmaz sanırım..

9 Aralık oğlumun birinci yaş günüydü..Aile içinde ama kocaman aile içinde bir doğum günü oldu...Biz anneler babalar için yapılan ilk yaş günümüz dolu dolu geçti..Katılan tüm misafirlerime gelemeyen davet edemediğim tüm sevdiklerimize kucak dolusu yüce gülüşü gönderiyorum..

Oğluş için neler mi yaptım ..

Konsept gök kuşağı ve gök kuşağı renkleriydi..Yani öyle şu aralar moda olan parti organizasyonu değildi ama yine de partinin yüceden sonra baş rolü olan yaş pastamız gök kuşağı temalı oldu. Oğlumun ilk yaş günü pastasını benim de ufak da olsa katkımla Sıdıka(Şeker diyarı butik kurabiye pasta) ablaya yaptırdım..Açıkçası diş hediği pastamızı ben yaptım fena da olmadı ama ilk yaş günü özel olduğundan ve Sıdıka ablanın lezzetli ellerinin büyüsünden olsa gerek ona yaptırmayı tercih ettim..Pastamız bir şeklinde en sevdiğim renk olan turkuaz mavisi gök kuşağı temalı bir pastaydı...İçi rengarenk pandispanya dan oluştu..Ve o kadar hafif o kadar lezzetliydi ki doğru tercih yapmışım...















Bizzat kendim yaptığım şeker hamurlu kurabiyeler de masada yerini aldı tabi ki...Bir şekli ve gök kuşağı temalı yaptım malzemem yettiğince..



Süslemelere gelince,ev süslemeleri için Yücek 1 yaşında bannerları hazırlayıp çıktı aldım.Niye Yücek derseniz oğluşun dayıları taktı böcek gibi bişey soy ismimizin baş harfi ile birleştirince Yücek olu verdi..Hazırladığım bannerları rafyaya dizip duvara astım.Sizde hazırlamak isterseniz parti seti olarak Keyfekeder Saatlerim .. paylaşmış saolsun..Oğlumun bir sürü mimikli fotoğraflarını çıkardım altlarına etiket gibi mimiğine göre verdiğim isimleri yazdım..Ağlak, Şaşkın, Yücetürk, Babası kılıklı,iki diş, Küvezde bile üç yüz beş yüz bunlardan bazıları.. :)) Fotoğrafları da bannerın etrafına yapıştırdım ama keşke onları da ipe dizseymişim. :)) Balonlara gelince gazsız uçan balonlarım oldu :)) Nasıl mı ? Arkadaşım İnternetten  görmüş bende ondan :)) bildiğimiz bantı çift taraflı balonların tepesine yapıştırıyoruz ve balonları böyle tavana tutturuyoruz gayet renkli başarılı tavan süslemeniz oluyor böylelikle..

 

Doğum günü sonrası Yücemin ve evin halleri..Fotoğraflarda eksik mi var ne :)) çılgın teyze kaptı en güzellerini tabi kide..

 
Sonra tabi ki de fotoğraf çerçevesi ve kapı süsü yaptım oğluma yine temamız gök kuşağı oldu..A bir de rengarenk parti şapkalarını ihmal etmedim tabi ki...Babamızın da katkıları var tabi baskıcı da oluşturduğumuz su etiketlerini kesip şişelere yapıştırmak balon şişirmek de onun işiydi..Etiketin temasını Buradan yararlandık ama şu an sayfa açılmıyor prens temalı etiket diye bulabilirsiniz sanırım görsellerden..Su etiketi olarak yoktu ama biz resimleri kullandık ..




Doğum için yaptığım anı defterimi de koydum masamıza ki oğluş için dilek yazmak isteyenler yazsın...Baba oğul için keçeden papyon hazırladım bizzat kendim diktim.İlk denemeye göre bence gayet başarılıydı.



Davetiye kullanmadım ama espiri olsun diye internetten bulduğum gökkuşağı temalı davetiyeyi hazırlayıp bir iki kişiye mesaj attım :) Keyfekeder Saatlerim .. paylaşmış saolsun..


 
Oğluşuma bir yaş magneti bastırdım oturduğum semtte yer alan Ofis diye bir yerde..Biraz fotoğraf kalitesiz çıktı ama çok uygun olması içimi soğuttu :)) A birde oğluşun resimlerini alt alta bastırıp kitap ayracı yaptım güzel fikir bence :)) İkramlara gelince; Pasta,kurabiye ,tatlı ,pide, salata oldu..Börek çörek işine girmedim açıkçası evde ve kalabalık olunca pide en kolayıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder