15 Ocak 2015 Perşembe

İlk mimim :) Yemek tercihlerim...

Cup cake kokulu mutfak  paylaştığı mim yazısı çok hoşuma gitti daha önce hiç mimlenmediğim için yazının altındaki isteyen herkesi mimliyorum ibaresini üzerime alındım ve de bende paylaşmak istedim ..Bende aynı şekilde calimeronundunyasi, gizemli dünya ve kelebeğin gözünden  i mimliyorum...Sevgiler...

**görseli tık tık dan aldım


En sevdiğiniz yemek?
Dışarıda ali nazik evde keşkek çorbası bayılırımm
En sevdiğiniz tatlı?
Sütlü tatlılar ama künefe de yerinde yapılmışsa neden olmasın 
Siz çocukken anneniz sizi?
Annem en sevdiğim oyun olan evcilik oyununa gerçek yemek yapardı bizde masucuktan olan misafirliklerimizde gerçekten yemek yemiş olurduk..
Çocukken, şimdi de?
Çocukken balık yiyemezdim şimdi çook seviyorum..
Yemeği sevdiğiniz ilginç şeyler?
İlginç mi bilmem ama pizzanın üstüne ketçap sıkmayı severim bence ilginç değil ama iş arkadaşlarıma ilginç gelmişti birde çoğu kızın yemediği kuru soğan sarımsak bayılırım :)
Türk mutfağı dışında?
Dünya mutfaklarını çok bilmiyorum ama İtalya da yediğim pizza ve makarnalar bir harikaydı :)
Yemeği sevdiğiniz sağlıksız şey?
Tüp çokokrem :))
En sevdiğiniz meyve?
Şeftali
En sevdiğiniz atıştırmalık?
Kuru yemiş
En sevdiğiniz içecek?
Su illa su dışı ise şeftalili soğuk çay
Asla yemeyeceğim, içmeyeceğim dediğiniz şeyler?
Çiğ balık,çiğ et böcek gibi şeyler ve salam sosis 
Sonsuz tane olsa yiyebileceğiniz şeyler?
Bilemedim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder