9 Kasım 2014 Pazar

İyi ki Doğdum... LaLa LaLa La La :))

Gecikmeli doğum günü postum.. :))

26.10.14

İlk doğum günü sürprizim...Tabi ki de çok kutlandı ama böylesi olmamıştı..Yani hiç bir doğum günümde ağlamamıştım..Güzel ailem özel ailem balonlar pastalar börekler hediyeler her şeyi de düşünmüşler :)) Sizi çooook seviyorumm..Dilek tuttum tabi ki de mumlarımı üflerken dedim ki en kötü günümüz böyle olsun hep birlikte sıcacık el ele...Daha ne ister ki insan...Seni gülümseten mutluluktan ağlatan sevdiklerin varsa ..

Doğum günü pastamı yapan Selmaya da teşekkürler ellerine sağlık :))


AA bir dakika ya ilk değil bundan dört yıl önce 30.10.2010 da düğünümde o kocaman ailem sahneye çıkıp birden iyi ki doğdun Figen demişlerdi....O da duygu doluydu...Sanırım en azından dört yılda bir olsa fena olmaz bu süprizler..:)))

27.10.14

vee ikinci hediyem eşimin ailesinden geldi :)) oğluşumun fotoğraflarını bastırmışlar...o kadar sevindirik oldum ki ..İyi ki varsınız...

29.10.14

Veee hem bebek görmece ( bebek dediysek Tuva Nisan öyle tatlı öyle tatlı ki hehe diye gülüşü yok mu insanın içine sokası geliyor..Binlerce kez maşallah...)  Hem de 4. yıl kutlaması niyetine kız kulesi görmece yapalım dedik..İstanbul havası soluyalım dedik..Evet hava pek de iç açıcı değildi..Kapalı yağmurluydu ama düşündüğümüz kadar kötüde değildi....Sevgili dostlarımız dolu dolu bir gezi programıyla bizi ağırladılar mis gibi...



Önce Kadıköy'e gittik tabi Fenerbahçe stadını ve müzesini gezdik...Sonra da Moda da Köylüm Pidede mis gibi pideler yedik..Hünkar begendili ve karidesli pide orijinal ve de çook lezzetliydi. tavsiye edilir..Sonra Üsküdar'a gittik kız kulesi manzaralı evli mutlu çocuklu pozları verdik...

Sonra Çengelköy'e gittik Tarihi Çınaralatı çay bahçesinde Süper Baba dizisindeki meşhur çay bahçesinde çaylarımızı içtik ve sonrada canım arkadaşlarımın doğum günümü kutlamayı unutmadı tabi mumlarımı birde arkadaşlarım eşliğinde üfledim ve aynı dileğimi en kötü günümüz böyle olsun diye diledim..


*fotoğraf burdan alınmıştır .Bende tam burada fotoğraf çekindi ancak sadece manzara çekmek aklıma gelmedi programın yoğunluğundan burada çok da güzel resimler paylaşmış arkadaş çok da güzel anlatmış çınaraltını gündüzde görmeliyim seni çınaraltı  kahvaltı hiç fena olmaz...

Sonra Kanlıca'yı da ihmal etmedik ve bebişlerimize Kanlıca yoğurdunu da yedirdik..Eve de mayalamak için getirmeyi ihmal etmedik..Güzel ve dolu dolu bir gündü...Misafirperverlikleri ve içtenlikleri için Yaman ailesine de teşekkür ederim..


İşin özeti gününde olmasa da üç gün kutlandı doğum günüm.

Sizi seviyorum şekerler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder