18 Kasım 2014 Salı

Diş Buğdayı da yaparmışıız...

Evet oğluşum 11 ayını doldurdu tam iki tane dişi var..Sonunda adet yerini buldu ve diş hediğimizi yaptık..Tamda kafamdaki gibi oldu..İkram masamın renkleri görüntüsü hazırladığım süsler püsler ve misafirlerimin içtenliği..Hepsi on üzerinden dokuz..Misafirlerimde hoş olmayan nedenlerden dolayı eksikler vardı onlarda olabilseydi on numara olacaktı ..Ama ne demişler nasip olmayınca dayak bile yenmez demişler..Ve oğluş banka kartı seçti anne baba izinden gidecek bankacı olacak sanırım :( kısmet :)

Neler mi yaptım tabi ki yeni modaya uydum ve de fotoğraf çerçevesi yaptım oğluşuma..


Takip edenler bilir bu aralar şeker hamurlu yaş pasta yapmaktayım denemekteyim ilk denemem 4. evlilik yıl dönümüm için olandı merak edenler için ki merak edin lütfen :) tık tık Ve diş hediği pastasını da ben yaptım oğluma ilk denememe göre daha iyi oldu ama daha fazla pratik yapmak lazım tabi ki..Tarif için 4.yıl evlilik yıl dönümü pastama bakabilirsiniz..


Aslında diş şeklinde yapacaktım pastamı hatta kalıp bile oluşturmuştum kartondan ama istediğim büyüklükte kare kalıp bulamadım hemde küçük gelir diye düşündüm..Bende yuvarlak yapıp diş şeklindeki kurabiye kalıbı ve kobatımla süsledim .Vede ilk figür denememi bu pastam da yapmış oldum..Biraz eciş bücüş olsa da fena olmadı sonra internetten bir çok sitede gördüğüm diş şekli ve fırça kardeşliğini de yapıverdim bence çok sevimli oldu..Yaratıcı insanlara bayılıyorum bir gün bende yaratıcı figürler pastalar yapabilirim umarım ama deneme yanılma dönemi geçene kadar sanırım yapılmışları deneyeceğim :)) Ama en azında çamaşır asmış gibi görünen küçük diş ve büyük diş şekilleriyle yaptığım süslemelerim benim fikrim bence çok hoş oldular..Laf aramızda şeker hamurumun çatlayan yerlerini kapatmak için bulduğum çözüm sonuç çok sevimli oldu..

Sonra oluşturduğum diş şeklindeki kalıbı pastada kullanmayınca kapı süsü yapıverdim..


Parti konseptlerinin olmazsa olmazı şeker hamurlu kurabiyeleri de unutmadın tabi ki de .İlk denemem şeker hamurlu diş temalı kurabiyelerimi de yapıverdim..En kısa zamanda tarifini yazacağım..



Sonra fotoğraf çekinmek için dudak,diş ve bıyık etiketlerini renkli çıktı aldım ve kurabiye çubuklarına yapıştırdım espirili foto modasına bizde katılıverdik..Hemde ikramlarıma süs olarak da kullandım..Sizde partilerinizde böyle bir dokunuş yapmak isterseniz tık tık  zeynep harikalar diyarındaya böyle bir paylaşım yaptığı için teşekkür ederim...Bu arada bıyığı hangi siteden aldım açıkçası hatırlamıyorum..





Anneannemiz de hediğimizi yaptı ..Ellerine sağlık annem benim..Bende sert plastikten bardaklarla ikram ettim hediğimizi..Cup cake standı olarak aldığım standıma dizdim diş temalı kürdanlarımla süsledim..Çok sevimli oldular..



Halamız sevgili görümcemde çok tatlı bir sürpriz yaptı ne mi? elleriyle açtığı baklava Bir ara banada öğretcek birlikte açacağız o zaman tarifini veririm şekerler..


Kayın validem eşimi anneannesi ve yengesinin iş birliğiyle hazırladığı yaprak sarmaları,makarna salatası,padişah lokumu ve patatesli ikramlıkları da unutmamak lazım

Yaprak sarması;



Makarna salatası;


Patatesli ikrmalıklar;


Padişah Lokumu; (Benimde sık yaptığım hafif,lezzetli ve de pratik tatlı bir ara vereceğim tarifini)


Aslında diş temalı uçan balonlarımda vardı ama bir gün önceden aldığımız balonlar ertesi gün yerlerdeydi..Aslında bir sürü normal balon şişirmiştik ama oğluşun odasında kaldı masanın kenarlarını süsleyebilirdim onlarla tabi..

 A birde sünger boblu peçeteler aldım diş temasına uygun hemde ucuzdu :)

Oğlum yeni doğduğunda bebek görmeye gelenler için hazırlayacağım sofralar için aldığım en sevdiğim renk turkuaz renkli masa örtümü de kullandım çok mutlu oldum..

AA oğluşuma bir sürü de hediyeler geldi çoook teşekkür ederiz düşünceli kibar misafirlerim benim..İyi ki varsınız ayağınıza sağlık evimi şenlendirdiniz...

Sevgiler...

2 yorum: