27 Ocak 2012 Cuma

Havuç Rüyası Nam-ı Dİğer TURUNCU


Ve yeni yıla ben böyle turuncu turuncu girdim..






  MALZEMELER


1 kg havuç( ben 4 tane büyük havuç kullandım)
2 su bardağı şeker(havuçların tadına bağlı birazda)
4 yemek kaşığı nişasta
2 paket vanilya
1 limon kabuğu rendesi
1 limonun suyu
1 paket pötibör bisküvi      
     
     HAZIRLANIŞI
Öncelikle havuçlarımızı temizleyip küçük parçalar halinde doğruyoruz. Tenceremize alıp 4 su bardağı su ile haşlıyoruz. Haşlanmış havuçlarımızı robottan geçiriyoruz. Benim robotum hasta olduğundan  :( sevgili kocama ezdirdim :) Bu arada havuçları haşladığımız suyu muhallebi için saklamalıyız. Muhallebi için haşlanmış havuçların suyunu 4 su bardağı olacak şekilde tamamlayalım.
birtutamkekik der ki; Ölçü 1 bardak suya 1 yemek kaşığı nişasta şeklinde olacak. Hazırladığımız  suya  nişasta, şeker, vanilya, limon suyunu ve rendelediğiniz limon kabuğunu katıp muhallebi gibi pişirelim.Kaynayınca içine püre yaptığımız havuçları ekleyip bir iki taşım kaynatalım.Borcama bisküvileri dizip üzerine havuçlu muhallebiyi dökelim. Üzerini hindistan cevizi ve narla süsleyelim.

AFİYEOLSUN...



2 yorum:

  1. ellerıne sağlık canım nefıs gorunuyor,sevgıler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şeker truncu rengine bayılırım havucun her haline de :)) görür görmez yamalıyım deim:)) sevgiler...

      Sil