27 Ocak 2012 Cuma

Evlilik Yıldönümü Pastası....







Evettttttt  birinci yılımızda küçücükkkkkkkkkkkk sürpriz ...
Pastanın orijinaline papatya prensesin dünyası 'nda ulaşabilirsiniz.Ben kağıt helvalı pasta bakarken bakarken bonibonlu pastaya rastladım..İkisinin karışımı bir pasta  yaptım..İyi de oldu :)..



MALZEMELER

3 adet kağıt helva
1 paket pasta kreması (isterseniz kremşanti kullanabilirsiniz)
krema için 1.5 su bardağı süt
50 gr margarin
3 paket rulo kat
2 paket bonibon
birazda jelibon

Yeme Yanında Yat..

HAZIRLANIŞI

Çooook Kolayyyyyyyy
 .

Pasta kremamızı 1.5 su bardağı süt ve 50 gr margarin ile üzerinde yazdığı gibi hazırlıyoruz. Kağıt helvaları aralarına kremadan sürerek  üst üstte koyuyoruz... Kalan kremayı da üzerine yayıyoruz..Ve rulo katları kenarlarına dizip üzerine bonibonlarla şekil veriyoruz..Jelibonları ben kalp yapmak için kullandım. :) Tam kalp olmasa da fena olmadı. Siz sadece bonibon da kullanabilirsiniz. .Buzdolabında 1 saat kadar beklettikten sonra servise hazır..Ben düğün çikolatalarımdan kalma gelin damat süslerimi üzerine kondurdum..İşte size evlilik yıl dönümü pastası.... 

AFİYET OLSUN..

5 yorum:

  1. Ellerinize emeklerinize sağlık :) ben de yakında kağıt helva pastası yayınlıycam:)

    Nice hayırlı huzurlu sevgi dolu yıllara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler papatya prenses tarifi bekliyorum..sevgiler..

      Sil
  2. harıka bır pasta olmus ellerınıze sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)zeymuran güzel yorumun için.. İçine sevgimi kattım:))

      Sil