1 Ocak 2012 Pazar

El yapımı kapı süsü :)


 
Evim evim canım evim için yeni yıl için küçük bir ayrıntı kapı süsü :)) Biraz gazete kağıdı yada dergi sayfalarına çelenk şekli verip koli bandıyla daha sıkı düzgün olması için her tarafının bantlıyoruz .Bantlama işlemi bitince elimizde bulunan kumaş yada hediye paketleri ile tekrar çelengimizi sarmalayarak şekil veriyoruz.Süsleme işlemini  gönlünüze göre yapabilirsiniz.Ben anneannemin bahçesinden kopardığım çam ağacı yaprakları ve yemişleri kullandım bir de bir kaç küçük süs..Siz yapma süsler de kullanabilirsiniz.İlk denemem olduğundan çok iddalı olduğunu söyleyemem ama kapımızı her açışımızda kapatışımızda yüzümüze mutlluk konuyor bu süper bi duygu herkese tavsiye edilir. SEVGİYLE KALIN... :)

4 yorum:

  1. canımmm güle güle kullan figencim harika olmuşşş :)

    YanıtlaSil
  2. Senden esinlenip yaptığımı söylemeden geçemeyeceğim şeker:))

    YanıtlaSil
  3. merhabalar.)
    ne hoş,ne cici bir sayfa bu böyle..
    bayıldım hünerlerinize.
    :))
    emeklerinize sağlık.
    hepsi birbirinden cici, zarif ve lezzetli görünüyor.
    seve seve izleyici panelinize katıldım bile.
    bende sizi bekliyorum sayfama:))
    kucak dolusu sevgileriimle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba birtutamkekik. Güzel yorumun için teşekkür ederim.Senin sayfanla narlı havuç rüyası sayesinde tanıştım.Nar sever olarak narlı bir şeyler ararken havuç rüyasına rastladım ve yeni yıl için yaptım. Henüz resimleri bana ulaşmadığı için yayınlamadım.Denenmeye değer tariflerini takip ediyorum. Sevgiler..Yorumunla beni çok mutlu ettin..

      Sil