10 Ocak 2016 Pazar

Kuru fasulyeye gel hem de sucukluuuuuu....



Evet kuru fasulyeye gel kuru fasulyeye abiler ablalar ...Şu an pepe gibim gülüyorum hanı mutlu olunca hıhı diye bı ses çıkarıyor ya öle..Zira bu aralar içim dışım pepe oldu..Oğluş beşinci hastalık diye bi hastalık geçirdi  😓 yorucu üzücü bir haftaydı hatta yıl bası günü başlayan sıkıntılı bir haftaydı..Ama çok şükür atlattık..Sağlıklıyız..

Gelelim yemeğimize her zaman söylüyorum ben Amerikayı tekrar keşfetmiyorum hepimizin bildiği yemek cağızları yapıyor ruhumu besleyen bloguma katkıda bulunuyorum. Ve işte o inanılmaz tarif burada da yine pepe gibi güldüğüm doğrudur ... :)

MALZEMELER

1 su bardağı kuru fasulye
2 küçük kuru soğan
1 adet domates
İstege bağlı miktarda sucuk
Tuz karabiber kimyon 
Zeytin yağ
Kaynar su (Fasulyelerin yarısından braz fazla olsa yeterli sanırımnceden ıslattığımız için suyu çok çekmiyor..

HAZIRLANIŞI

Bir gün önceden fasulyeleri ıslatıyoruz tabi kide .. 
Düdüklü müze zeytin yağını alıp soğanları biraz çeviriyoruz sonra sucukları mızı ekleyip biraz da onları karıştırıyoruz.. Fasulyeleri süzüp yıkayıp tencereye ekliyoruz ve ince ince kıydığımız domatesleri  baharatları  salçayı da ekleyip sıcak suyu da kattıktan sonra düdüklü öttükten sonra kısık ateşe alıp 15 dk kadar pişiriyoruz ve afiyetle hüpletiyoruz.. 

**Kaynar su fasulyelerin yarısından biraz fazla olsa yeterli sanırım önceden ıslattığımız için suyu çok çekmiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder