18 Ocak 2016 Pazartesi

Ev yapımı oyun hamuru


En doğalından oyun hamuru yaptık ki biz ve pamuk eller değdi ki bu hamurlara..Ben köpek yapıyom çelin bunu çok begencek diyen diller yaptı bunu.. :))

Tabi ki de şekilleri ben yaptım ama oğluşun yaptığını sandığı hayali şekillerini de söylemeden geçmeyelim..İşin özü dostlar çocukluğuma döndüm kaptırdım kendimi hamurlara oğluş bozmadan evvel çektim resimlerini..Eğlenceli bir paylaşım oldu aynı zamanda kuzucukla..

Un su tuz kat karıştır yaptık bir şeyler göz kararı ölçülü değil yani..

Renklere gelince kımızı pancar ile pembe zerdeçal ile sarı kahve ile kahverengi yaptık kara lahanayı kaynatınca mavi oluyor biraz karbonat katıyorsun yeşile dönüyor..Benden söylemesi  :))

İyi eğlenceler..

1 yorum:

  1. Hazır oyun hamurlarından daha sağlıklı olduğu kesin. Bizimkiler artık eskisi gibi öyle oyun hamurları ile oynamayı sevmiyorlar. Ama kız kardeşime bu tarifi vereceğim. O da oğlu için yapsın. Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil