21 Ocak 2016 Perşembe

2O16 kar sefası olumsuzleştırme








3 yorum:

  1. Ay ilk fotoğrafa bayıldım bayıldım! Beni aldın taaa Ankara'daki çocukluğuma götürdün çünkü canım ananemin evinin bahçesinde vardı bu bitkiden; adını bilmiyorum ama biz hep yılbaşı çiçeği deriz çünkü hep yılbaşında alır saksımıza koyardık. Şimdi hala satılıyor mu bilmiyorum, ben çiçekleri koparmaya kıyamaz olduğum için çok uzun yıllardır almıyorum ve ne yazık ki dalında da görmüyorum.. Çok mutlu oldum görünce!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana mutlu ettiysem birilerini :))) bu bitki çam olan bir çok yerde var buralarda...çiçekçilerde ilgimi çekmedi ama bahçelerde genellikle oluyor..kışın kasvetinde rengiyle insanın içini açıyor..sevgiler..

      Sil
  2. Merhabalar
    Gerçekten çok güzel bir kar yağdı. Çocuklar tadını çıkardı, tabi biz büyükler de. Karın tadı bir başka oluyor. Ne kadar özlemişim karı. Doya doya seyrettim yağışını. Karın insan üzerinde en az bir deniz kadar, bir orman kadar etkisi oluyor.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil