16 Eylül 2015 Çarşamba

Akbük Koyu Ula Muğla

Tatili ösledimmmmmmmmmmmm.....

Hadi Akbük' e gidelim canlar...Bildiğiniz Didim Akbük değil canlar Muğla Ula da bir köy gibim bir şey..
Virajlı ama muhteşem manzarası ile kalpleri feth eden bir yoldan gidiliyor bu canım yere..

Aklımızda Akyaka ile çıktık yollara bi baktık uğradık akyaka pahalı kocaman şirin bir yer ama hem yer kıtlığı hem kalabalıklığını pek sevmedik öğle yemeği için uğradığımız öğretmen evinin tavsiyesiyle akbüke gittik..

*Akyaka öğretmen evinin güzel yemeklerine yumulan yumuk el..

Muhteşem bir denizle karşılaştık harika bir koy..Tekne gezilerinin uğrak yerlerinden biriymiş burası da Ekinciğe göre daha bakir bir yer..Zaten sit alanı olmuş umarım böylede kalır...

Bir sürü de kamp alanı mevcut ..Oda kahvaltı uygulaması olan yerlerde vardı tercihe göre..1+1 prefabrik kiralayan pansiyonlar marketler de mevcut...Bir tane de butik otel gördüm..Gayet şık bir yerdi ama denize aynı yerden giriliyor o kadar para vermeye de gerek yok belkide..Biz Güven Market Pansiyonda kaldık hemen girişte.. Akbük günü birlik gelinen tercih edilen bir yer olduğundan otopark işletmeciliği yapılıyor ama biz pansiyonun önünde park imkanı olduğundan gerek kalmadı...Adamlar anasının gözü ..Bildiğin mafya..Ama biz onlarla çok şükür muhattap olmadık..Şezlong ve şemsiyede kiralanabiliyor bu arada ama denizin kenarlarındaki ağaç gölgeleri de epey iş görüyor canlar..

Duş WC ücretsiz sanırım..Bizim odamız denize o kadar yakındı ki gerek duymadık böyle şeylere..Pansiyonumuzda ve bir sürü işletmede sulu yemek yada balık ekmek köfte ekmek tarzı şeyler yenebilir çok uyguna...Müzik yapan bir yer yok söyleyeyim..Öyle akşamları gezip tozacağınız küçük dükkanlar da yok..Sadece yıldızları ve ayı izleyebiliyorsunuz..Kesin bir daha gelirim ben buraya denize doyamadım..Taşlık ama acıtmıyor çok berrak her saatte dalgasız temiz..Ormana karşı yüz..Geceleyin sessiz sakin denizin kenarında yıldızları say ..Kafa dinlemece yani..

Akyaka dan gemi turlarına katılıp güzel adalarda görüp açık denizlerde denizin dibine kadar tadını çıkarabilirsiniz..Biz öyle yaptık..Lacivert koy,sedir adası aklımda kalanlar..

NOT:Burası arabasız bebekli ailelere zor olabilir ..Allah korusun bir sıkıntı olsa araba şart..

*Akbükün güzel manzaraları..

*Dönüş yolundan Akbük manzarası eşliğinde keyif yapan Yüce bey..