16 Eylül 2015 Çarşamba

Ekincik,Dalyan,Akbük Tatilim..

Haylimdeki tatile bu sene daha bi yaklaştım sanırım..Çok güzel bir rota  dolu dolu bir tatil oldu bizimkisi..Benim gibi rota arayışında olanlar için yazmak istedim blogumda..Zira çok araştırdım gitmeden..


İzin tarihi sorunsalımız vardı  önce ağustosun ilk iki haftası dedik sonra eşimin iş değişikliği nedeniyle bir hafta öne çektik öyle olunca da ilk gideceğimiz yer hakkında fikrimiz yoktu ..Gitmeden bir gün önce karar verdik :)) Önce iki yıl önce gittiğim Muğlanın cennetlerinden biri Selimiye köyüne gidelim istedik Sonra başka bir yer mi keşfetsek hemde rezervasyon yaptırdığımız Dalyan'a yakın bir yer mi olsa dedik..


Ve öyle de oldu..Dalyanı araştırırken öğrendiğim cennet koylardan biri Ekincik koyuna gidecektik ..


Ben zaten planlar değişmese de giderken uğramak istiyordum..Tatil yapmak nasip oldu böyle olunca..Sonra yollar Akbüke çıktı iyi de oldu ikinci Seliiyemi buldum sonunda..,





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder