24 Temmuz 2015 Cuma

Kadın Budu Köfte ...

Çok sevdiğim ikililerden..İlk defa yaptım kadın budu köfteyi..Çok severim kendilerini:)) Yanında patates püresiyle de pek mi güzel oluyor..Bu herkesin bildiği tarifleri bu kız niye paylaşıyor diyenleri duyar gibiyim..Çünkü ben bilmiyorum cicim..Ben bakıyorum İnternete kim nasıl yapmış diye..EE bi ben değilimdir herhalde diyerekten paylaşıyorum..



MALZEMELER

250 gr kıyma
1 çay bardağı haşlanmış pirinç
2 yumurta
1 adet kuru soğan
bahartlar
galeta unu
sıvı yağ


HAZIRLANIŞI

Ben İnternette yazdığı gibi kıymanın yarısını kavurup koymadım direk hepsini çiğden koydum..Bir kaba rendelenmiş soğanımızı,önceden haşladığımız pirincimizi ki ben kalmış pilav kullandım, kıymamızı, bir adet yumurtayı ve baharatları alıp güzelce harmanlayıp köfte harcımızı yoğuruyoruz.....Sonra tospik tospik köftelerimizi şekil verip önce galeta ununa sonra çırpılmış yumurtaya bulayıp tavamıza aldığımız sıvı yağ ile kızartıyoruz..Sonra yağını biraz olsun çeksin diye peçete serili tabağa alıyoruz..Sonrada afiyetle hüpletiyoruz..

Patates püresi için ise tık tık canlar :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder