20 Ağustos 2015 Perşembe

Erişteli Yeşil Mercimek Yemeğim..

Çok severek yerim ben yeşil mercimeği bide içinde erişte olunca daha bi güzel olur..Benim yemekcağızım da gayet başarılıydı canlar..


MALZEMELER

1 su bardağı yeşil mercimek
1 su bardağı erişte
1 adet kuru soğan
3 su bardağı su
1 yemek kaşığı salça
1 yemek kaşığı zeytinyağı
tuz,karabiber,pul biber

HAZIRLANIŞI

Öncelikle mercimeğimizi bir taşım kaynatıp siyah suyunu süzüyoruz..Sonra minik minik doğradığımız soğanlarımızı zeytin yağında birazcık kavuruyoruz..Arkasından salça ve baharatlarımızı ekliyoruz..Mercimeğimizi de işin içine dahil edip suyunu da katıp kaynamaya bırakıyoruz..Çorba kıvamında istiyorsak suyunu ona göre ayarlayın benimki yemek gibim oldu çok da güzel oldu..Kaynamaya başlayınca erişteleri ekliyoruz..Erişteler yumuşayana kadar pişiriyoruz ve süper lezzet sofranızda...

2 yorum:

  1. Of of en bi sevdiğim ikili erişte ve yeşil mercimek harika gözüküyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güzel yorumun için..ben de bayılırım bloga koymak istiyordum anca kısmet oldu..benim gibi acemilere yardımcı olur dedim..sevgiler..

      Sil