20 Temmuz 2015 Pazartesi

Lavaşda Pratik Pizza :)))



Sahura ne yapsam ne yapsam diye İnternet karıştırmalarımda rastladım limonlu kek in güzel ve de bir o kadarda pratik tarife...Canın pizza mı çekti yada ne biliyim ani misafirin mi geldi kat karıştır oh çayın yanına mis...Bazlamalısını pidelisini duymuştum ama lavaşlısını duymamıştım çook lezzetli oldu valla..Denemekte fayda var hele de çocuklar için süper..



MALZEMELER
2 adet lavaş
rendelenmiş kaşar peyniri 
sucuk
biber
zeytin
domates
1 tatlı kaşığı salça
1 tatlı kaşığı barbekü sos
1 tatlı kaşığı ketçap
isteğe göre baharat
1 yemek kaşığı tereyağ


HAZIRLANIŞI

Eritilmiş tere yağ ile lavaşların arkasını önünü bir güzel yağlıyoruz..Sanırım asıl mesele bu :))) çıtr çıtır oluyor..Sonra ilk lavaşımızı yağlı kağıt serilmiş tepsimize yerleştiriyoruz..Üzerine rendelenmiş peynirimizi serpiyoruz ben kaşar olmadığından tulum peynir kullandım gayet yakışıklı oldu..Sonra ikinci lavaşımızı üzerine kapatıp salça, barbekü sos ve ketçabı karıştırıp üzerine sürüyoruz. Tekrar peynir serpiştirip istediğimiz malzemelerle süslüyoruz...Sucuk,salam,zeytin,biber,domates..Sonra 200 derece fırında kenarlardan kızarıp malzemeler özdeşleşinceye kadar pişiriyoruz..Böyle özdeşleşme filan korkmayın en fazla on dakikanızı alıyor ..Ben ilk denememde fırından kokular gelince aldım :)) Neredeyse yakıyodum laf aramızda :)) Gayet başarılı bir tarif..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder