21 Nisan 2015 Salı

Ramiz ile Jülide..


Uzun süredir eskiden sık yaptığım bir aktivite olan tiyatroya gittik koçişle..Yüce anneanneye satılır ve baş başa gezmeler gezmeler..Oyun tam anlamıyla facia şekilde başladı ne yalan söyleyeyim..ilk sahne (perde değil korkmayın :))) çoook sıkıcıydı..Dedim ki kesin biz aradan sonra gideriz eve..Ama Ramizin sahnesiyle oyun aldı yürüdü sonra Jülidenin hakkını da yemeyelim oda gayet iyi gitti..Komik eğlenceli bir oyundu..Sonunda Jülidenin Ramiz'e çaktığı lafı da koçiş anlamadı tabi laf çakıcı ağzının payını vericiler olarak bir kadın olarak anladım tabi ne demek istediğini...Çünkü Ramizin söylediği laf benim zoruma gitti sonuçta bir erkek olarak koçişden öyle bir performans beklemiyorum..Bir boşluk vardı o lafın cevabı verilmeliydi ve verdi bence de Jülide..Hadi değişiklik yapın ve biraz sosyalleşin demek isterdim ama tiyatroların tatil zamanı geldi artık Eylüle gidersiniz..Sevgiler..

Ayrıntılar için tık tık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder