28 Nisan 2015 Salı

Kürk Mantolu Madonna....

Ve meşhur kitap Kürk Mantolu Madonna da bitti..İlk Sabahattin Ali kitabım oldu kendileri..Meşhur olduğu kadar varmış doğrusu..Çok ince bir kitap olması ile birlikte akıcı ve merak uyandırması nedeniyle benim gibi kötü okuyucu bile bitiriverdi kitapcağızı..


Kitaba dair çok yorum yapmayacağım sadece bendeki etkisine değineceğim..

Tabi ki de bir bayan okuyucu olarak tahmin ettim Maria nın bahsettiği iyi haberinin ne olduğunu.Ama devamında babasının kim olduğunu bilmeyen bir çocuk kalacağını hele de aşık bir çiftin çocuğu olup böyle sonlanmasını beklemedim..Ben yazar olsaydım kızım kızım diye koşturur Raifi ben senin babanım dedirtirdim..İşte o münasebetle de ben yazar değilim  :)) ..Hayatta her şey bu kadar basit değil çünkü..Ama bu kadar da acımasız da olmamalı..Nasıl olur da birbirinden habersiz baba kız ve bir an yolları kesişir de ama yinede bilemezler birbirini..Hayretsin yani Maria ne vara sanki bir öyle bir böyle olmayaydın ne var sanki Raifle gideydin çağırmasını beklemeyeydin..Ah Maria..

Bu arada kitabın sonlarında Raifin genç iş arkadaşına (adını hatırlamıyorum :) Raif beynime işlemiş çünkü :) seninle de hiç konuşamadık demişti o da günlüğünü okuyunca onunla uzun uzun konuştuk gibi hissediyordu valla bende öyle hissettim uzun uzun sanki Raif bana anlattı etkileyici hikayesini..Şu miskin içine kapalı hiç bir işe yaramaz görünen Raif neler yaşamış neler meğer...Okuyun sizde etkisinde kalıp böyle saçmalayın...

2 yorum:

  1. Merhabalar.

    Umut ettiklerimizi ve olmasını istediğimiz şeyleri gerçek yaşamda yakalamamız nasıl zor ve hatta bazen imkansız oluyorsa, kitaplarımız, filimlerimiz ve dizilerimizde de aynı şeylerle karşılaşıyoruz. Kitap okuma alışkanlığınızı tebrik etmekle birlikte okuduğunuz kitaplarla ilgili duygu ve düşüncelerinizi eleştiri kıvamında bizlerle paylaşmanız da çok büyük bir incelik. Okuyamadığımız kitaplarla ilgili az da olsa bizleri bilgi sahibi yapan paylaşımlarınız için kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar diler, teşekkürlerimi sunarım.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için..kesinlikle hayat düşündüğümüzden daha zor..neyseki dizilerimiz gibi saçmalamıyor kitaplarımıız tadında bitiveriyor :))..

      Sil