14 Nisan 2015 Salı

Elif Şafak Ustam ve Ben..

Sonunda bitirdim...Kısa ve öz bir yorum yazacağım..Ustadan ziyade hayali karakter Cihanı anlatan bir kitap..İçine birazda aşk serpiştirilmiş..Ve her zaman her yerde hayatımızda olan hırs, acı, öç alma, oyun düzen kurma ve saflık körü körüne sevme anlatılmış...


Tarihi olaylar yazarın hayalleriyle birleşmiş sıkıcı olmayan akıcı bir kitap oluvermiş..Okurken gözümde canlandırabildiysem ve okumamı engelleyecek engellere rağmen 3 ay gibi bir zaman alsa da bitirmem  ..Olmuş demektir..

4 yorum:

  1. o zaman gelsın yenı kıtaplar bıtsın 1 haftada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldi geldi Kürk Mantolu Madonna :)) bir haftada biter gibi görünüyor bskslım..sevgiler..

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu takibe almak istiyorum fakat follow butonu bulamadım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz..sağ üst köşede email kısmı var emailinizi yazıp yanındaki summit e basınca takibe almış oluyorsunuz..birde benim genellikle uyguladığım blogumun kumanda panelindeki bloglarım kısmın ekleme yapıyorum..sevgiler..

      Sil