3 Nisan 2015 Cuma

Hayatımdaki televizyon programları..

Merhabalar..
Size Figenin hayatında televizyonun yerini anlatmak istedim....Biz eşimle çok fazla diziye takılmıyoruz malum günümüz dizileri ya vurdulu kırdılı ya bol entrikalı kimin eli kimin cebinde durumları :)) daha çok yarışma programlarını seyrediyoruz ..Hoş onlarda günümüzde artık kurgu karakterler yaşananlar pekte gerçek samimi değil ama en azında dizilere oranla eğlenceli.. Dizi de hiç yok değil hayatımızda tabi..

Eşimin Çarşambaları Diriliş Ertuğrul u var mesela..


Benim de Maral en güzel hikayem yeni ve yakında tek dizim olma yolunda..Sıkıcılaşan saçmalamaya başlayan Medcezir den sonra kendime yeni dizi buldum..Yine aşk yine aşk...Henüz kimin eli kimin cebinde moduna geçmeden keyifli keyifli izliyorum..Maral Hazal Kaya çok sevimli çıtı pıtı güzel gülüşlü kız seviyorum seni izlemeyi Aras Bulut kendini beğenmiş hallerin çikolata yapmaların bi harikasın dizide ...Hele son bölümde neydin beee ...Şşşşt eşim duymasın yakışıklı adamsın Allah için...Güzel ikili olmuşsunuz doğrusu..Hala çikolata tadında gidiyor dizi..Umarım çok bozmadan tadında bırakırsınız öyle entrika üstüne entrika olmadan tadı damağımızda kalır..


Nihat Doğansız Survior sıkı takipçileriyiz eşimle..En çok yemek kazanınca zevkli zevkli yemelerini seviyorum..Hatta eşime zaping yaparken dur kapatma en sevdiğim yer nasıl yiyorlar bakıcam modundayım :)) Bu sefer ne gönüllüler ne ünlülerden yanayım bireysel tutuyorum her birini bireysel de sevmiyorum bazılarını..Mesela Bozok, Nouma, Merve Aydın,Sahra,Tamer bunlar olmasa da olur diye düşündüğüm yarışmacılar..Bunlarda Turabi den özlü sözler :)))

Senin yaptığın gider, benim hoşuma gider..."
"Ahmet Dursun şöyle bir kenarda dursun..."
"Sana çok 100 verdim. 96'sını geri alıyorum. Şimdi etrafında 4 dön bakalım."

Şimdi birde tiyatro oyunları sahnelenen Komedi Türkiye var Burcu Esmersoy sunumuyla.. Bayılıyorum bu kadına da..Jüri de sağlam hani...


aaa bu aralarda önceden müdavimi olduğumuz sonra sıkılıp bıraktığımız ben bilmem eşim bilir e takılıyoruz ünlülerini izliyoruz..Sevimli sunucusu İlker Ayrık çok başarılı..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder