3 Nisan 2015 Cuma

Hayatımın Kozmetikleri :)))

Blogum yemek ağırlıklı bir blogdu ama hayattan da bahsedeceğimi söylemiştim..Zaten bebek gezmeler falanlar filanlar derken hayata dair şeyler epey var blogumda..Öyleyse kozmetiğe dair bir şeyler yazayım bugün..

Uzun süredir çok memnun seve seve okşaya okşaya kullandığım ürünlerimden bahsedeceğim..Ben öyle kokoş biri değilim ne yazık ki ..Evet ne yazık ki diyorum çünkü itinayla kokoş süslü olanlara bayılıyorum..Ben bir bakmışsınız paspal ötesi bir bakmışsın kokoşlarla yarış halinde..Seviyorum giyinmeyi alışverişi her bayan gibi..

Ankara Tunalı Hilmi de çalışırken  Kültür eczanesinden içinin güzelliği gözlerine yüzüne vurmuş denilebilecek Meltem hanımla tanıştım..Dedim ki ben kırışıklıklara yönelik kremler kullanmak istiyorum..Ama öyle hafif olsun organik olmasa da dermo kozmetik olsun..Nemlendirsin güzel koksun ama yüzünde bir şey olduğu hissi de olmasın..

CİLT BAKIMI KREMLERİM

Oda kendisinin de kullandığı Nuxe ürünlerini tavsiye etti..Ve Nuxe maceram başladı...


  • Gece ve gündüz kullanabileceğim ilk kırışıklara yönelik kremini verdi..Birde göz altı için ayrı bir krem..

                 


Ürün yorumu; kırışıklarıma iyi gelmiş midir en azından geciktirmiş miyim bilmiyorum ama..Eninde sonunda nemlendirici kullanıyoruz hepimiz..Mis kokulu hafif hem de organik özelliği olan bir krem olsa hiç fena olmaz dimi..Ben sevdim seni Nuxe...


  • Vücut kremi olarak duştan sonra Expial Hydro kullanıyorum..Genellikle sorunlu ciltlere veriliyor dermotologlar tarafından ..Benimde zamanında cildimde çıkan egzama için kullanmıştım..Ordan kalma bir alışkanlık..


MAKYAJ MALZEMELERİM

Sonra makyaj malzemelerine geçtik ben öyle abartı makyaj yapmıyorum sevmiyorum..Pudra fondöten gibi şeyleri tercih etmiyorum..Ama dedim fondöten olmayan böyle yüzümü kalıp gibi ya da pütür pütür göstermeyen renk veren bir ürün yok mu dedim bide organik olsa hani dadından yenmez dimi..

Ve hayatımın ürünü Phısıan Formula Mineral makyaj markası...
  • Organic wear %100 Natural origin Tinted Moisturize Gözenekleri tıkamıyor, yok hissi veriyor ve daha güzel daha fresh gösteriyor..BB krem hemde ORGANİK ...Hem de lavanta kokuyor :))) Kapatıcılığı benim için yeterli yüzümdeki yorgunluğu alıyor hemde nemlendiriyor hemde güneş korumalı :))



  • Sonra vazgeçemediğim allıkları güzel oldukları kadar da görsel olarak da da insanı mutlu ediyorlar çünkü çok sevimliler çok kokoşlar :) 



    Ben bunların hepsinden kullandım hem de dibine kadar :))) Bronz olanı kışın çok seviyorum ilk maceramda öyle başladı zaten..Sonra yaz geldi pembelendim..Sonra şeftali olsun dedim yaz kış her zaman gideri var sonuçta :))
  • Sonra mavi siyah rimeli fiks olmazsa olmazım..Mor sevenlere morlusu da var



  • Göz kalemleri çok güzel renk tonları sürüşü akmaması amma ve lakin asansörlü olmasını sevmedim çabuk kırılıyor ya da ben kırıyorum ve bitiveriyor hemencik :)..Birde üçlü satılması beni çok gıcık ediyor mesela kahverengi kullanmıyorum ben yada mor ama yeşil alırsan  moru mavi alırsan kahverengiyi de almak zorundasın üçlü satılıyor çünkü..Her paketin içinde siyah mutlaka var..Yakında arkadaşla firmaya İngilizce bir mail hazırlayacağız mümkünse tek tek satın şu cici kalemleri diye... :)) Belki işe yarar..


  • Farlarını henüz denemedim çoklu farları pek denemeyi düşünmüyorum..Çünkü ben aldım mı kullanmalıyım ve tarihi geçmişse pek de kullanmak istemem..Çoklu farlarında kısa sürede biteceğini hiç sanmıyorum..

  • Parlatıcı rujlarını da denedim dudaklara hem ışıltı veriyor hem de dolgun gösteriyor hemde hoş bir kokusu var..Hem de aynalı..Yine çok kokoş...


Şimdi bir de argan oil serisi çıkmış henüz görmedim bir araştırıp denemek istiyorum..Belki şampuanı gibi başarılı olur..

SAÇ BAKIMIM

Şampuanım demişken Uzun süredir saçlarımı boyamıyorum ve kısa kullanıyorum saç kremi kullanmıyorum ve de Live Clean Argan oil şampuanını kullanıyorum..Güzel bir tanıdığımın güzel saçları vesile oldu buna..Eczanede şampuan tanıtımı için saçları için test yaptırırken demişler ki sen ne kullanıyorsan ona devam et bence ..Bu da çok etkiledi beni..Ve çok sık duyduğum soru kendi saçın mı"?" :)))))))))))))))))))))))))))))))))) Evet aynen öyle.....Tek sıkıntı miktarı az miktarına göre pahalı olması ama değer mi değer...%100 argan oil içeriyor hem de..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder