16 Şubat 2016 Salı

Sebze Mücher..

Evet ne yapsam ne yapsam derken pratik, karbonhidrat kıvamında sebze ağırlıklı nefis bir mücver çıktı ortaya..Vala sankim börek yemiş gibi oldum..Oğluş da bir güzel hüpletti..Sebze sevmeyen ya da zor yiyen çocuklara birebir..Yüce her şeyi yiyor ama bu aralar sendrom dayız teyzeler...

MALZEMELER

1 sap pırasa
2 havuç
1 kabak
1 soğan
2 yumurta
3 yemek kaşığı tam buğday unu
baharat
zeytin yağı

HAZIRLANIŞI

Pırasaları ince ince kıyıyor havuç,soğan ve kabakları da rendeliyoruz..Tüm sebzeleri harmanlayıp tavada zeytin yağında soteleye bilirsiniz biraz yumuşamaları adına..Ben kaynayan suya atıp 5 dk kadar haşladım...Sonra yumurta ,1 tatlı kaşığı zeytin yağ, un ve baharatları ekledim ..Seramik tavada çok az zeytin yağında kaşıkla gelişi güzel kızarttım..Çok nefis oldu sebze protein ağırlıklı..Kesinlikle deneyin..
Sevbgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder