2 Şubat 2016 Salı

Mor havuç kereviz pırasa üçlüsü neden olmasın..



Kereviz her hafta mutfağım da bu ara ..Hele ki eşim sayende kereviz yiyorum dedi ya kimse beni tutmasın :) ben biraz karıştırmayı seviyorum sanırım :)) yine her şeyden biraz olunca evde bende karıştırayım o zaman dedim :)) daha  önce yaptığım ıspanaklı kerevizime birde pırasa ekledim..Ve havuç olarak da eşimin meraktan aldığı mor havucu tercih ettim bu sefer.. Rengine bayıldım zaten ama tadına gayet başarılı oldu..pırasa ve kerevize mandalina ya da portakal suyu müthiş oluyor benden söylemesi..
MALZEMELER
1 adet orta boy kereviz
1 küçük kase haşlanmış ıspanak
2 sap pırasa
1 adet kuru soğan
2 adet mor havuç
1 adet küçük boy kırmızı biber
1 yemek kaşığı pirinç
zeytinyağ
tuz
zerdeçal
1 çay bardağı mandalina suyu ve normal su
1 adet küp şeker 

HAZIRLANIŞI

Standart olarak önce tencereye zeytin yağımızı alıp biraz ısındıktan sonra ince ince doğradığımız kuru soğanlarımızı ekliyoruz ve biraz yumuşatıyoruz.. Ardından ben biberleri ve havuçları işin içine kattım sonra sırasıyla kereviz pırasa ıspanağı ekledim..Biraz tüm karışımı harmanlayıp 3-5 dk pişirdim sonra baharatları, pirinci, şekeri ve mandalina suyunu ve üzerini geçmeyecek kadar içme syuu ekleyip pişmeye bıraktım.

Sonuç ımm hem nefis hem sağlıklı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder