5 Şubat 2016 Cuma

DİRİLMEYESİCE..

İki yıl aradan sonra sinema keyfi nasıl sabote edilir ya da oğluşun ahı nasıl tutar :)) konulu bir yazı olacak bu :)))

Evet oğluş babaannesigille termale gider bizdeplanlar planlar..Demek çooook isterdim..

Ben gitmeden önceki akşam öğrendim ani kararı..Biz gidiyoruz Yücekide götürüyoruz dediler..Yüceye döndüm gitme ben gelemiyorum zölerim dedim ..Oda banne gitcem sen de gel dedi..Bende işe gitcem gelemem deidm..O da sen git işe ben havuza gitcem dedi.PİS..
.
Sonra bir şaşkınlık oldu önce sonra bir duygusallaştım ama özlerim..sonra bir ışık yandı kafamda ve ne yapsak acaba nasıl değerlendirsek diye afalladım..İlk aklıma gelen sinema oldu tabi ki ..Zira iki yıl önce gitmiştim doğumdan iki gün önce yani..

Dirilişe gittik..

İtici geldi filim bana..Ayı sahnesi de ayrı saçma ..Yani filim işte ayı o kadar hırpalıyor hatta kafasını eziyor da ölmüyor bizimki..He he görürsem söylerim..Sonra daha filmin ikinci yarısına gelmeden tam da ayı sahnesinden sonra salonda bir gürültü bir patırtı ..Ne ola ki..Birisi bayılmış ya da kalp krizi bilemedik..Adam şanslıydı ki seyircilerde ilk yardım bilen hatta muhtemelen sağlıkçı birileri vardı..Bir el attılar sonra bir zahmet 112 geldi..En az yarım saat adamı ayıltmaya çalıştılar..Sonra hastahaneye götürdüler..Umarım iyileşmiştir..Dermanı vardır derdinin..Sonra filme devam ettik..Valla ettik..Ama ben nasıl yani filim mi izleyecez dedim..Zaten film gergin..Bide bu olay ..Sonra ara verildi..Abartısız yarım saat zaten reklam izlemiştik..Sonra adamcağızı ayıltma operasyonu da bir o kadar sürdü..Bir de ara ..Oldu hadi gidelim dedik bir çok kişinin yaptığı gibi..Ve izlemedik..Valla hiç de merak etmiyorum..Zaten film başlar başlamaz niye geldik demiştim..Arkadaşlarımdan duyduğum bizimkinin başına gelmedik kalmıyormuş ama yine de kurtuluyormuş bak sen kerataya..Bizim dizi filmler gibi olmuş..Türk usulü yani..Abi bizden ondan çok zaten..Kimin eli kimin cebindeler mi dersin..Bİn türlü felaketten  ama kurtulan 9 canlı karakterler mi dersin...Bir sürü..

Bu arada bizim oğlan durmamış ikinci geceyi beklemeden dönüyolar..Planlar çöpe..Ama bu gece uyuduğum deliksiz uyku varya düşünüyorum da..Planda neymiş :)))))))))))))))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder