16 Şubat 2016 Salı

Kışlık Kurutmalıklarım...



Kış bitmeden paylaşayım bebeklerimi :) ..İlk deneme olarak kışlık hazırlıklardan kurutma olayına girdim en sevdiğim patlıcan sonra biber ve elma kuruttum hatta birazda erik..O da nesi mandalina kabuğumu evet evet onu da kuruttum :)) çayı muhteşem oluyor..Sebzecağızları yıkadım kuruttum sonra patlıcanların içini oyduk kocişele birlikte iş birliği halinde ben alacalı soydum o parçalara ayırıp oyma işini halletti sonra bende ipe dizdim astım balkona..Yine biberleri de birlikte baş kısımlarını kesip içini çıkarttık dizdik ipe..Biberler ve patlıcan kıtır kıtır sert oluncaya kadar kuruttuk sonrada bez torbada yerini aldılar.. 
Elma ve erikleri temizledim, dilimledim kafama göre serdim tepsiye oh mis...

Bu arada elma kurusu muhteşem oluyor çay olarak sonra yemesi de çekirdek gibi bağımlılık yapıyor :)) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder