11 Mart 2015 Çarşamba

TURUNCUKASA.COM mu bir daha ASLAAAAAAAAAAAAAAA........

Bu yazım bir şikayet yazısıdır..Geçen ay yasşadığım bir sıkıntı bu anca fırsat buldum..




Evet bundan bir ay önce 11.02.2015 de arkadaşımın tavsiyesiyle turuncukasa.com dan indirimli şu meşhur Burt's Bees Raidance Gece Kremini satın aldım...A bir dakika almaya çalıştım. Ben alırken diğer kızlara da sipariş verdik onun dışında da epey bir şeyler istedik..Siparişi verdik..Hatta bir de güzel not düştük;

11.02.2015 15:29:16 Burt's Bees Raidance Gece Kreminin ışıltı verenini rica ediyorum.
Onlar da dedİ ki 

11.02.2015 16:06:08 Değerli Müşterimiz, Sipariş etmiş olduğunuz Burt's Beets Gece kremi gönderilecektir. Saygılarımızla.

Sonra bir türlü gelmeyen kargoya verilmeyen bir sürece girdik ve ben dedim ki;

13.02.2015 09:33:55 İnternet sitenize hızlı gönderim yapılıyor diye üye olmuştum ancak hala elime ulaşmadı..Bu konuda yardımlarınızı rica ederim. 

13.02.2015 11:56:36 iyi çalışmalar ürünlerim elime ne zaman geçeceği hakkında bilgi almak istiyorum..Henüz kargoya verilmemiş sanırım nedenini öğrenebilir miyim? iyi çalışmalar. -- Müşteri telefon numarası : ......


Ardından bir telefon..Yetkili Gözde hanımla görüştük ve bana istemiş olduğunuz 6 adet kremin sadece ikisini gönderebiliyoruz stokta yok dedi isteriz ama çoooook uzun sürer dedi isterseniz (fiyatı iki kat olan ) gündüz kremini gönderebiliriz dedi....

Bende dedim ki nasıl bir kurumsallıktır bu nasıl bir güvenilir sitedir sipariş verirken uyduruk sitelerde bile fazla istersen stokta yok, başkasının sepetinde, tükendi diyor siparişi eklerken neden bu uyarılar yok dedim ayrıca yukarıda söyledikleri gibi kremlerinizi göndereceğiz niye yazıyorsunuz..

Oda stok sayımı yapmadıklarını söyledi "böyle ilkel bir yöntem kullanıyoruz arıyoruz gönderemiyoruz diyoruz demek istedi" ://// 

Ayrıca dedim kremin fiyatını yükseltmiş siniz acaba dedim bize söz verdiğiniz sepetimde olan ürünleri yeni fiyattan isteyenlere mi gönderdiniz bana bunu düşündürdünüz nasıl bir sitesiniz dedim..

Oda yok öle bir şey insanlar fiyatı düşük görüp almasın diye fiyatı artırdık dedi çünkü STOK SAYIMI YAPILMIYOR dedi." çünkü düşündüğünüz kadar güvenilir kurumsal değiliz demek istedi"

Ben sadece demekle kalmadım yazdım da tabi

13.02.2015 16:12:47 Gözde Hanımla yapığımız telefon görüşmesinde Burts Bees Raidance Gece Kreminin sadece 2 tane stokta olduğunu ve bu nedenle kargo gönderimi yapılmadığını öğrendim. Ürün stokta göründüğü için inet sitenizden alışveriş yaptım. Ancak sayım yapılmadığı için bu tarz sıkıntılar olabileceği söylenmiştir ve iade teklif edilmiştir. Bugün itibariyle inet sitenizde ürün fiyatı 57.50 TL den 103 TL ye çıkarılmış olması bende ürünü yüksek fiyattan satın alanlara temin edildiği düşüncesini oluşturdu. Bunun tüketiciyi mağdur edici bir hareket olduğunu düşünmekteyim.Mevcut ürünlerin tarafıma acilen ulaştırılıp, 4 adet Burts Bees Radiance Gece kreminin bedelinin hesabıma acilen iade edilmesini rica ederim.Bu müşteri memnuniyetsizliğinin sadece bedel iadesi ile giderilmeyeceğinin, Kurumsal ve güvenli bir inet sitesi olarak farkında olduğunuzu varsayıyorum. Gereğinin yapılmasını rica ederim.

13.02.2015 16:23:52 Değerli Müşterimiz, İadeniz 3 iş günü içerisin de gerçekleştirilecektir. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Saygılarımızla

17.02.2015 13:33:47 Kargomu teslim aldım.Etik olmayan şüphe uyandırıcı uygulamanız nedeniyle Burts Bees Arı Sütü İçeren ve Cilde Aydınlık Veren Gece Kremi 55 gr kremi 4 adet eksik teslim aldım iademin biran önce yapılması hususunda gereğinin yapılmasını rica ediyorum.

Sonra aradılar iade 
yapılacak ve size hediyelerimiz var diye bende yinede hoş değil siz kandırdınız bizi dedim...Her yerde bundan bahsedeceğimi de ekledim..Napsın kız onunla ilgili değil haklısınız dedi .Burada yazdıklarımda zaten kişisel değil turuncukasa.com yöneticilerine..


Esas meseleye gelirsek bir daha turuncukasa mı aslaaaaaaaaa kesinlikle tavsiye etmem.
Ayrıca istediğim rimel de kuru geldi..Bunu da eklemek isterim..

Benden Söylemesi..

Güncelleme:

08.05.2015 tarihi itibariyle şu an ismini hatırlamadığım bir bey aradı ve blogumda yazdığım şikayetim ile ilgili bana gayet profesyonel açıklama yaptı..Stok sayımı yapıldığını ama bazı markalarda markanın stokunu kullandıklarını filan anlattı..Müşterimizi yeniden kazanmak isteriz filan dedi..Ve bana 20 tl lik indirim çeki yüklediklerini belirtti..Evet şaşırdım profesyonellikten uzak olduğunu düşündüğüm bir siteden böyle bir adım atılması güzel..ama ben alışveriş yapar mıyım hele de 20 TL için sanmam..Ama böyle şeylerde oluyormuş güzel Ülkemde onuda belirteyim dedim...Sevgiler...

4 yorum:

  1. kesinlikle dikkate alınacak, bir şey satın almadan önce site ve ürün hakkındaki yorumları mutlaka okurum, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede okunmalı bende keşke baksaydım dedim sevgiler

      Sil
  2. aaaaaaaaaaaaaa gercekten mı , haklısın yorumlar cok onemlı kocaman sevgıler


    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki gerçek :(( dikkat etmek lazım ..sevgiler..

      Sil