10 Mart 2015 Salı

Cep telefonundan akıllı telefona yolculuğum ..(MİM)

Kuzununannesi teknoloji mimi paylaşmış ve demiş ki üstüne alınan alınsın..Önce daha önce mimlediğim konuda bir şey yazmadığı için ya da fark etmediği için calimeronundunyasigizemli dünya ve kelebeğin gözünden e teessüflerimi yolluyor ve bu güzel paylaşımı mimi için anılarımı tazelettiği için Kuzununannesi ne teşekkür de ediyorum :)) üstüme alınıp bende cep telefonu yolculuğumdan bahsetmek istiyorum..Ve tabi ki de ısrarla calimeronundunyası,gizemli dünyayı ısrarla mimliyorum...

1.İlk telefonumu babam zorla verdi desem yeridir..

                                                         
Yıl 2000-2001 lisedeyim üniversite sınavlarına hazırlanıyorum dershaneye gidiyorum ve ilk defa mahalle dışına çıkıyorum..(malum okullar eve yakın) babam ısrarla telefonu al diyor baba gerek yok diyorum sevgili yok napcaksam diye düşünüyorum önceden nasıl ulaşılıyorsa öyle ulaşırsınız diyorum yerim belli diyorum ama ısrarcı babam.. sonuç aldım tabi-kide peki kim kullandı derseniz tabi kide arkadaşım kontör yükleyip sevdiceğiyle mesajlaşıyordu :) bende gerekli oldukça kullanıyordum..Ama benim telefonum vardı tabi..biraz çekiniyordum çıkarmaya ne yalan söyleyim çünkü takozdu kendileri..daha yenileri çıkmıştı..zaten baba beyde yenisini almak için bana kakalamış telefonu sonradan anladım :)))

2.Telefonum 3310


Evet çok değerli çok manidar telefonum...Üniversiteye başladım artık telefonum olmalı ve güzel olmalıydı..Hazırlığı bitirince toplu aldığım bursumu ve öğrenci kredimi kendime o sıralar yeni çıkmış olan Nokia 3310 dan alarak ve eve güneş ısıtıcısı alarak değerlendirmiştim..Düşünün güneş enerjisi kadar pahalıydı telefon...Ama ben almıştım bursumla tabi ki de çalışıp kazandığın parayla aldığın gibi olmazdı ama ben aldığım için özeldi benim için...Ve tam 7 yıl kullandım mezun oldum işe başladım 1-2 çalıştım arkadaşlarımın artık değiştir şunu bakılarıyla değiştirdim...Önce memur olarak girdiğim kuruma uzman yardımcı -sı olmuştum ve kendime ödül olarak telefonumu değiştirmiştim..Hatta arkadaşlara bi yedi yaşına girdin okula göndereyim sonra değiştireceğim diye dalga geçiyordum..Nitekim de öyle oldu...Artık fotoğraf çekebileceğim bir telefonum olmalıydı ve çokta pahalı olmamalıydı..

3.Telefonum Samsung un kızaklı bir modeliydi modelin adını hatırlamıyorum ama buydu sanırım

                                         

İlgisizlik diz boyu sırf fotoğraf için alınca  böyle oluyor..Kendilerini 3 yıl kullanabildim hiç niyetim yoktu ama bu sefer telefon su koyverdi..Mecburen telefonumu değiştirdim..

4. Telefonum Samsung Galaxy Ace  in bir modeliydi en ucuz olan :))

                     

Uzmanlığıma denk geldi bu telefonumda. Ama Samsung bir kez daha beni sinir etti bir sürü sorun yaşadım ve tüketici haklarına kadar gittim..sonra çatır çatır paramı aldım..Ve...Mutlu son..

5.Telefonum iphone 5 oldu..

                             

Coşkulatam yani kocişin anneler günü hediyesiydi ..Yücek henüz karnımdayken...Canım kocam kendi telefonun bir üst modelini aldı bana ki ben o kadar umursamam böyle şeyleri kendi telefonunu da verse sevinirdim ben...Ve hal onu kullanıyorum..İphone 6 da gözüm yok deil hani gümüş arka kapağı yüzünden ama çok da önemli değil...
Muhtemelen eğer samsung bozulmasaydı bir telefon eksik kullanırdım ya kızaklıdan iphone a geçmiş olurdum ya da şu an Samsung Galaxy Ace kullanıyor olurdum..

4 yorum:

  1. canım kelebegıngozunden de benım... blogumu kaybettım kuuznunannesı oldum. ama mım yapamıyorum demıstım haklsıın umarım bu sene yaparım. cok tatlısın kocaman sarılıyorum sana... 688 vay be ne telefonmus hahaha :) Kocaman sevgıler tessuflerını de kucaklıyorum canım..
    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya aslında biliyorum blogunun adının değiştiğini eski adı kullanmışım :)) neyse sen güzel şeyler paylaşmaya devam et mime gerek yok o işin şakası :)) sevgiler..

      Sil
  2. canım senı çok ozlemişim, o tessüflerini ankarada buluşunca düzelceğim :) ama mim yazamıyorum, benım de sıkıntım o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım mimi ben senden öğrenmiştim ama öyle diyoRsan öyle olsun şeker....Tıpkı blogu senin etkinle açmam gibi :)) öptm..

      Sil