20 Aralık 2014 Cumartesi

Kar...Ankarada kış..Kuğulu Park...

Kar yağsın lütfen..Yağsın ki hava temizlensin Ankaram temiz havaya kavuşsun..Mikroplar kırılsın..Soğuk hava kırılsın...Allahım her nimetin gibi çok güzel olan kar yağsın...Ama yolda kalmasın kimseler,kaza da olmasın..



Kar sen çok şeysin benim ve bir çok kişi için..Öğrenci için ki bir zamanlar bende öyleydim..Tatilsin :)) Kar topu oynamaksın,kardan adamsın,yeni yılsın,eldivensin,atkısın,sıcacık sobasın kar...Benim gibi sobalı evde büyüyü yenler için sobada kaynayan çay,sobada pişen kestane,sobada kızarmış yağlı ekmeği yemek,sırf yeşillik olsun diye sıcak sobaya mandalina kabukları atmaksın :)) Kömür dumanları ile kararmış mahallemin havasını temizleyensin..Öyle olmaz mı kar yağınca gökyüzü parlamaz mı..Soğuk kırılmaz mı..Aa nasıl unuturum kar topu yemeksin..yemediniz mi sizde kar yağınca kar topu...Önce üzeri sıyrılır sonra kar topu yapılır sonra bir lokma alınır..:)) Oh sulu sulu...A bide karda kaymak poşet,kasa mümkünse kızak Allah ne verdiyse yani...Ya çocukluğumu özledim...

Kuğulu Park Ankara




Artık eskisi gibi kar yağmıyor..Geçen yıl bir kere  yağmıştı sanırım Ankara ya kar..Hamileydim hatta doğumdan iki gün önceydi aniden doğurduğum için :))..Kızlarla sinemaya gitmiştik..Yani diyeceğim artık pek görmüyoruz kar yağdığını..Anne olunca buda çok önemli oluyor..Kuzum kar ne bilmeyecek mi yani bilecek de benim bildiğim kar benim anladığım kar gibi karı bilmeyecek mi..Oğlumla kar topu oynamak bahanesiyle çocukluğumu tekrar yaşayamayacak mıyım...Umarım yaşarım..

Fotoğraflar Kuğulu parkta çekildi..Kuğulu park Ankaranın nefes aldığı parklardan birisi..Çok beğendiğim Aşk Tesadüfleri Sever filmini izleyip Kuğulu Parkı merak edenler varsa bunlar da karlı hali..Ankara ya geldiğinizde görmeden gitmeyin...

Kar gibi beyaz kar gibi kardan adam gibi sevimli kar topu oynamak kadar eğlenceli günlerimiz olsun..Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder