14 Aralık 2014 Pazar

Şu İşe bak..Tiyatro Kafe...



Hepimizin hayatında ben bu zamana kadar nasıl fark etmemişim ya da nasıl duymamışım dediğimiz şeyler olmuştur...Tiyatro Kafe de benim son günlerde nasıl ya nasıl bilmem dediklerimden oldu..Dört yıl ya koca dört yıl Ankara Tunalıda çalıştım...Ve ben o zaman daha yoğun tiyatroya giderdim..Nasıl da duymadım anlamadım..Tiyatro Kafe nin adresi Tunalı Hilmi Caddesi No: 111 Daire: 8 Ankara - Çankaya/Kavaklıdere Ritüel Sanat Merkezi duyduk duymadık demeyin sırf mekan için bile tercih edilir...

Ve bizde eşim ile Yüceden sonra ilk baş başa gezmemiz için yaptığım organizasyonla geç de olsa tanıştık bu güzellikle. İlk izlediğim oyun kadın erkek ilişkilerini mizahi bir dille anlatan  Şu İşe Bak oldu..Kuzenimin tavsiyesiyle sırf mekan için gittim diyebilirim..Oyunun da güzel olması ve tabi ki de oyuncuların güzel performansı ilk gezmecemizi  süper yaptı..Ve bu bir başlangıç olacak türk kahvesi eşliğinde gayet samimi sıcak evinde gibi ortamda tiyatro gibi güzelliği izlemek tadından yenmiyor doğrusu...Deniz Yıldızı dizisinden bir çok insanın tanıdığı Begüm Topçu ve Cantuğ Turay çiftini yakından hemde çooook yakından görmek ve başarılı performanslarını izlemek çok iyi geldi bize..

Tavsiye edilir şekerler...
Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder