11 Nisan 2013 Perşembe

Hamileliğe Veda Yemeği Nam'ı Diğer Baby Shower....

Nisanın baharın mucizesi olduğu gibi sende annene ve bize mucizesin bebiş, evimize bahar geldi seninle.. Hazırız seni bekliyoruz.. Annenle şeker tadında, upuzun, renkli balonlar kadar güzel, eğlenceli yıllar geçir inşallah... Kozmetik ve moda konusunda ahanda buraya yazıyorum tam sponsor olacağım tıpkı sevgili eşimin benim biricik yeğenim egeme oyuncak, yaramazlık ve de yemek(oburcan) konusunda sponsor olduğu, olacağı gibi...


Baby shower partilerini herkes biliyor olmalı.. Bilmeyenler için kısaca bahsedeyim.. Amerika'da yaygın olan bir organizasyonmuş.. Kız kardeş, arkadaş organize edermiş hamiş için.. Hediye listesi hazırlanıp bir bebek mağazasına verilirmiş ve davetliler bu listeden bütçelerine uygun olanı  alırmış.. Hem bebek için gerekli şeyler tamamlanması için hem de zor geçen hamileliğin yorgunluğunu bir nebze atmak ve uykusuz geceler öncesi moral depolamak adına güzel bir organizasyon.. Daha ayrıntılı bilgi için o kadar çoookk ve de güzel paylaşımlar, bloglar var ki ben acemi organizatör olarak çok da bahsetmeyeceğim... Nitekim ben de bloglarda rastladım bu partiye hediye kısmı Türkiye kültürüne uymasa da eğlence kısmı cazip geldi..



Gelelim benim görümcem için düzenlediğim organizasyona .. Ailecek yemek yenecekti YDS sonrası bir nefes almak bir arada olmak adına... Sonra ben bu partiyi görünce bloglardan.. Dedim ki hazır organizasyon var bir şeyler eklesem ve de yemeği partiye çevirsem... Öncelikle pasta yaptırmalıydım, internetten pasta örneklerinden en beğendiğim pasta hamile vücudu şeklinde olan pastaydı ama 2-3 kilo olacağı söylendi o da bize fazla gelirdi... Bizde başka bir taneye karar verdik.. Pasta gayet görüntü olarak güzeldi, ama  keşke frambuazları erittikten sonra içine katsalardı da bizde buz yemek zorunda kalmasaydık. Sonuçta özel bir gün için telafisi yok.. Evine alıyor olsan öylece götürdüm bu ne diye ama neyyseee...(Pastaneden bahsetmek isterdim ama hakikaten şaşırttılar beni, bilindik oldukçada pahalı bir pastane).. Neyse asıl amaç mutlu olmak olduğundan bu konuyu daha sonra pastahaneye iletmek üzere kapatıyorum... Pastadan sonra çiçek siparişi verdik.. Beyaz ve pembe güller istedim aslında ama pembe gül yok dediler bende pembeli beyazlı bir aranjman olsun dedim..Tanıdık çiçekçi olduğundan telefonla sipariş verdik.. Ama o da neyin kafasındaydı bilmiyorum başka renklerde atmış.. Kafamdaki çiçek olmadı ama güzeldi çiçek de..:)) Renkli peçeteleri de unutmadım tabi.. Masa süslemesi için imkan ve zaman yokdu o yüzden renk katsın istedim masamıza..




Hatıra defteri de olmazsa olmazdı.. Sonra fotoğraf çerçevesi yapmaya vaktim olmadığından pembiş bir kartona el becerimi konuşturup pastanın üzerine yapılacak hamiş resmini çizdim ve kartona yapıştırdım, çıkartmalarla kartonu süsledim ve de notumu düştüm...."Duyguşun Hamileliğe Veda Partisine Hoş geldiniz".. Eşimle yani bebişin dayısıyla mekana gittik aldığımız ve itinayla şişirdiğimiz balonlarla süsledik masamızı...Saolsun mekanın çalışanları çook yardımcı oldu.. Mekan demişken mekanımız "Ostim Lale Restoran (Mangal tarafı)" Kesinlikle tavsiye edilir hem şık hem uygun hem de lezzetli yemekleriyle herkes memnun kaldı.. Mangalla hamiş partisi ne alaka diyeceksiniz.. Yaptım oldu diyeceğim bende :)) Şaka bir yana brunch ne bilim müzikli küçük bir cafe olsa daha iyi olurdu ama yapılmış bir organisayondan yararlanmak hem vakit hem nakit açısında daha uygun geldi... Evet balonlar, süslü pankart, peçeteler, pasta, çiçek ve de ilk sayfasını doldurduğum hatıra defteri her şey hazırdı hamişimizin gelmesi gerekiyordu...Ve süprizzzzzzzzzzzzzzzzz :))) Ve de paranın satın alabileceği en iyi makinamızla :)) fotoğraf çekmenin dibine vuran bennn.....Sırf bu fotolar için yapmış bile olabilirim bu organizasyonu...Ya da kısmet olursa siz bana daha iyisin yapın demek için görümceye, kardeşime, ablama, kuzenime ve de arkaşlarıma :)) mesajda olabilir...


Bu arada sevgili ablacığım için o zamanlar bilmediğimden anca kapı süsü yapmakla ve göbek boyamakla yetindim.. Artık Egeciğin doğum günlerinde ve anneler gününde kısmet...


İşin özeti balonlarla arabanın arkasında ter atmak, sınav arasında pastaydı çiçekdi peçeteydi defterdi ayrıntılarını düşünmek ve de sonuca ulaşmak  hakikaten eğlenceliydi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder