20 Aralık 2012 Perşembe

Zeytinyağlı pırasa...




MALZEMELER

2 adet havuç
1 adet kırmızı sogan
2 sap pırasa
zeytinyağ
toz şeker
su

HAZIRLANIŞI

Havuç ve pırsayı halka halka, soğanları küp küp doğrayarak başladım leziz yolculuğa.. Sonra düdüklü tencereme zeytinyağını alıp biraz kızdırdıktan sonra malzemelerimi ve malzemlerin yarısına kadar su ekleyip biraz karıştırıp düdüklümü kapattım ve düdük öttükten sonra 7-8 dk daha pişirip enfes ve bi o kadar sağlıklı yemeğimi hazırladım..
Malzemelerden anlaşıldığı üzere minyatür bir  yemek oldu tıpkı aailem gibim...Siz tabikide malzemeleri kendinize göre ayarlayabilirsiniz...



Sevgi bizden... :))

2 yorum:

  1. ay bu tarifi ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene tatlım sen zeytinyağlıları seversin...çok öptüm...

      Sil